Tardes de LLàgrimes pel Meu motiu

Un relat de: CLoNaDa

Ploro pel meu passat, aquells dies que em deies que m'estimaves,
que et creia, que em donaves tot.
Ploro pel meu present, el meu patetic estat,
sense saber com somriure ara, sense saber en que altres coses pensar.
Ploro pel meu futur, inclús sense saber que m'espera,
perquè no sé com oblidar-te ni com no recordar-te.
Ploro amb por de continuar endavant.

Encara el meu cor repeteix el teu nom,
cada dia menys fort, però cada dia més xixiuejant.
Que em molesta en el silenci, de forma disimulada.

Necessito distreure'm que el meu cap no pensi en els records del passat,
ho faig.
Necessito les amigues perquè em fagin riure sense parar.
Ho faig.
Necessito que el meu cor pari de necessitar-te.
Digue'm tu com ho faig...

Ploro per tot, tot és relacionat amb tu.
L'ho bo , l'ho dolent,el present.
Encara ets el meu món.

Ja ploro per saber que t'he d'oblidar, que tindré que esperar
i que algú altre vindra.
No puc ser positiva, perquè encara ets tú el meu motiu.

Suposo que s'haura de sufrir,esperar...Digue'm com t'ho fas tu per continuar...
Una cosa, de debò em vas estimar? Uff ja torno a plorar...

Comentaris

  • wnu..[Ofensiu]
    SieMenS | 22-01-2006

    comentari x la laura..xDD ho sento eh..
    po es q sem fa rara la teva parla tan..correcta "ésser", paraula q no te sentit dir en ma vida..en una conversa decent..xDDD
    i res mes, axos, q tenim una NoKia diplomatika, a RC.

    petooooOns a les duessS q uS keRu unN moNtoooooooON!

    PauLa*

  • AiAiAi..[Ofensiu]
    SieMenS | 22-01-2006

    teletubbieeeeeees!

    filipina mewwa!! ainsS akeT DDD..¬¬ awiam si fas com la nostra laurins, q sa buskat un alto mando relataire xDD
    awiam..q..si..emm..esq..nose ni x on komençar..q..amigues? zempre, zempre, zempre q ulguis algu d mi (a n ser q em vulguis extripar un braç T_T), ia zaz on zok, pel q ulguis, pel q necessitis, x riure, x plorar, paula_go90 etcetcetc, 6***666** (miyo q miris lagenda dl mobil, sq n es plan d fer publik l mew mobil sas..xD)

    iiii! q testimu nina =D qqq a vifir la fidaaaa! i q awiam kuan ns veiem T_T q entre cole, tius i parides, fa la tiiiiiiiiiiiiiiiiiiira q no ns viem!! T_T

    PauLa*

  • NoKia | 18-01-2006

    Hola nina!
    Doncs fent una pausa al gran estudi aficionat que li tinc a la tecnologia... (ecs!) he vist que t'han tornat a publicar.. i aquí estic;)

    Ains en D... xD què en farem tia, què en farem? L'amor... Bé, ja veuràs com trobaràs algú nou i de millor... Jo també vaig començar amb relats de tristesa.. i mira ara! Tinc un dels millors relataires al meu costat:P (Bé, per mi clar xD) Així que no et rendeixis mai reina, que aquí estem totes, al teu costat sempre!

    Sobre el relat... M'encanta! La rima dels últims versos m'ha agradat molt, de veritat, tot i ésser prosa.

    De nou, et recordo que vigilis amb les faltes... ;)
    L'ho = El
    xDDDD

    I el tros que més m'ha agradat...

    Necessito distreure'm que el meu cap no pensi en els records del passat,
    ho faig.
    Necessito les amigues perquè em fagin riure sense parar.
    Ho faig.
    Necessito que el meu cor pari de necessitar-te.
    Digue'm tu com ho faig...


    Bé tia, jo torno a la tecnologia...
    Continua escribint, que ho fas molt bé! ^^

    T'estimo neni! T'estimo molt! :D

    Críspula&Jacinta Per Sempre!

l´Autor

Foto de perfil de CLoNaDa

CLoNaDa

3 Relats

11 Comentaris

4166 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
El meu pseudonim és CLoNaDa, com la majoria de coses que m'han marcat en l'ho poc que porto de vida, tonteries i records senzills, el meu nick també ve a partir de coses absurdes però per mi de gran valor. Crec que això també és l'ho millor de ser jove, que ric per tot, tot em fa gràcia i tot són riures sense saber ben be perquè.Tinc 14 anys i soc peixos, visc a Martorell, la més gran de tres germanes, a les quals no paro de molestar. Encara que sempre digui parides, a vegades em ve l'inspiració, escric i publico. Perquè potser ajudo a algú a trobar la forma d'expressar en paraules el que sent i no sabia dir, a sentir-se identificat amb el text i entendre millor les coses. Perquè en un text, les paraules són l'únic recurs d'expressió. No em crec massa bona escritora, però m'ajuda a entendre millor el que em passa i sento. Em considero molt optimista i el motiu de la meua vida és l'amor. Soc oberta i extrovertida. M'interessa i m'aficiono a l'ho típic:música, internet, moda, ballar, sortir, esquiar i com a vici la xocolata!