Amor, felicitat, temps, canvis i espera

Un relat de: CLoNaDa

Porto un llarg temps en que he trobat un nou motiu, algú que em fa creixer les ales, que em fa volar, ser feliç...
Ell és també el meu angel, m'ha salvat de la foscor, i m'ha deixat volar, tocar el més alt.
M'ha fet sentir estimada per primer cop en la meua vida.
M'ha donat el meu primer amor correspost.
Però el meu motiu, tu, estas a la distància, i ara, que volava més alt,era més feliç, vaig perdent el teu rastre.
No sé perquè, però debia ser que jo no era el teu angel. Jo no et feia volar, només tu a mi.
No estavem junts en un cel d'enamorats, tu no estaves amb mi. Jo et creia al meu costat.
Tu cada dia estaves menys present,vas desapareixer, sabia qui eras, sabia que et vaig tenir però no sabia de tu, et perdia.
El motiu ja no era el mateix, no eras ja el meu motiu per continuar. M'odiava per perdre't.
Jo volia, pero no podia, jo parlava, però per tu no deia, volia que notessis la meua presencia.
Ja res va tornar a ser el mateix, i tu i jo ho sabiem, però no volia deixar de tocar el més alt, la felicitat.
Vas anar desapareixent i un nou del qui intentava, però al meu cor no podia enganyar, enamorar-me va apareixer.
Cada dia era temps, vaig deixar que tu em deixessis creixer les ales x volar. Però el temps s'ha encarregat d'esborrar.
Soc un angel caigut, que encara plora per voler tornar a tocar el més alt.
Però la proxima vegada estaré amb algú alla a dalt...I ho tornaré a tocar.
Esperant molt més per l'endemà.
Avui , llegeixo i recordo les nostres converses, i t'he de dir gràcies, perquè encara, els teus records em fan tocar el més alt.
Recordar que vaig ser estimada abans, abans de que el temps, ens guanyes la batalla.

Gràcies

Comentaris

  • aJaaa[Ofensiu]
    SieMenS | 22-01-2006

    CDM HA CONQUERIT BARCELONA!
    CONQUERIRÀ PORT AVENTURA, NOVA YORK, BÉ..MIG MÓN I PART DE L'ALTRE, PERÒ..
    EL MÉS IMPORTANT..
    ARA MATEIX...

    ESTÀ CONQUERINT RELATSENCATALÀ!!!! MUAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
    MUAAAAAAJAJAJAJAAJAJ
    MUAAAAAAAAAAAAAJAAAAAA
    JAAAAAAAAAAA
    JAAAAAAAAA
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    xDDDDD

    ainS niNaa!! 1r relat q scrius, segon q et komentu!! xDD wewee si aixo es nar al reves q ttooooomm! =D=D=D

    iii, merxi pels comentariiiiis ninaa!! jojojojojooooooooo!

    ainsssS q moNa eYaa! testimuuuuuuuU!

    PauLa*

  • Gabiiii[Ofensiu]
    NoKia | 11-01-2006

    ninetaa =D Ja tan publicaat :D
    te fikat a prefes oks ;)
    pos re.. q ja avia llegit l relat... es mol sincer... i precios ;)
    seguiex escribin, q el CDM sinstauri a tot arreu! :D arresemmmmmmm! xDD
    q u fas molbe, tontiss ^^

    inga reina, se testimaaaa!! molt :P

    petonassuss!

    NoKia

    pD: ens em de veuree JA! em de fer na 3 KDD-F CDM a la de iaaa! juu :( se us miss u!
    pD2: "l'ho" de la teva biografia... ja sas, es el! xD soc una perepunyetes

  • Benvinguda...[Ofensiu]
    Yuna | 10-01-2006

    És difícil donar les gràcies quan perds algo tan important, m'agrada el teu relat sincer , enhorabona i ànims, que només és el primer !

l´Autor

Foto de perfil de CLoNaDa

CLoNaDa

3 Relats

11 Comentaris

4163 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
El meu pseudonim és CLoNaDa, com la majoria de coses que m'han marcat en l'ho poc que porto de vida, tonteries i records senzills, el meu nick també ve a partir de coses absurdes però per mi de gran valor. Crec que això també és l'ho millor de ser jove, que ric per tot, tot em fa gràcia i tot són riures sense saber ben be perquè.Tinc 14 anys i soc peixos, visc a Martorell, la més gran de tres germanes, a les quals no paro de molestar. Encara que sempre digui parides, a vegades em ve l'inspiració, escric i publico. Perquè potser ajudo a algú a trobar la forma d'expressar en paraules el que sent i no sabia dir, a sentir-se identificat amb el text i entendre millor les coses. Perquè en un text, les paraules són l'únic recurs d'expressió. No em crec massa bona escritora, però m'ajuda a entendre millor el que em passa i sento. Em considero molt optimista i el motiu de la meua vida és l'amor. Soc oberta i extrovertida. M'interessa i m'aficiono a l'ho típic:música, internet, moda, ballar, sortir, esquiar i com a vici la xocolata!