T'anyoro

Un relat de: deATh_quEeN

T'anyoro Roger, T'anyoro... Anyoro cada segon que vaig pasar amb tu, cada poema que em llegies a cau d'orella, cada carícia teva que em feia tremolar... Anyoro cada paraula que em deien els teus ulls, cada petó que em regalaves en la obscuritat.... Vull que torni a ser com avans, vull tornar a viure d'aquell somni que feia que cada dia tingués més ganes de viure. Perquè t'anyoro si vas ferme mal? Perquè aquella dolça felicitat que sentia s'ha tornat amarga? Perquè ja no m'estimes, per tu sol sóc un record borrós que es difumina poc a poc en el oblit, per tu jo no sóc res. Vaig ser molt feliç al teu costat, vas canviarme la vida completament, vas canviar la meva forma de pensar, vas ferme una persona millor.... Vaig sentirme per primer cop estimada, vaig sentirme feliç de pensar que soc important per algu que m'estima.... Però tot era mentida.... vaig ser estúpida de creure't quan em deies que m'estimaves... Que ens ha pasat Roger? ens hem anat distanciant cada cop més, acabant com dos persones totalment desconegudes.... Roger es que ja no sents res? no recordes cada nit que vaig pasar al teu costat? no recordes cada vegada que em vas deixar plorar a la teva espatlla? No ho recordes? No cal que ho diguis, se que no vols recordar-ho...

Comentaris

  • Vull creure[Ofensiu]
    Nyanga | 16-10-2009

    i m'agrada creure-ho que quan una persona et diu que t'estima és que ho sent de veritat..a vegades però, la vida fa que no funcioni, i aleshores penses que tot el que has viscut era de mentida...però no, era real, i va ser bonic mentres va durar. Hem (i m'incloc) a aprendre a acceptar un final com el començament d'una altre cosa, i no viatjar tan en el passat que només ens fa mal...

    una abraçada!

  • Molt ben estructurat i molt sentit.[Ofensiu]
    limne | 15-10-2009 | Valoració: 9

    No sé per quina raó -o si?- em sento identificada...

    Potser és que ara mateix hi ha un Roger a la meva vida que m'està fent sentir així, excepte en el final.

    La veritat és que descrius molt bé els sentiments que causen els actes, records molt intensos i idèntics als meus pràcticament...

    Una mica més i em fas plorar.

    Molt bé.

    No ho hauria de dir donat que jo també cometo, però mira els errors ortogràfics. Si no fos per això, un 10!

  • eisss![Ofensiu]
    AnNna | 14-05-2005 | Valoració: 7

    m'ha agradat molt!!!! de veritat!!! és molt maco!!! típic, però ben escrit! intens... uaaaa! de veritat, que mola!!!! ho hem viscut moltes... i la última frase... genial... sé que no vols recordar-ho....
    em dius que si és tan genial per què no tens el 9 o el 10? doncs per les faltes d'ortografia... vigila-les, contola-les més.... ja per començar, és "enyorar", amb e.
    Vinga, molts petons!!!!

    AnNna

  • M'agrada la teva sinceritat.[Ofensiu]
    lorien | 19-03-2005 | Valoració: 9

    És bona la sinceritat, però jo estic segura que quan en Roger quan et deia que t'estimava era real, però a la vida a vegades vius situacions que t'allunyen de la persona estimada i després veus que per continuar el teu camí us heu de seperar. és dur, però és així.

    Pensa que tot el que passa és per alguna cosa, tothom té el seu destí marcat i en Roger per a tu ha estat el que t'ha fet obrir els ulls, t'ha fet sentir un amor viu dins teu que aviat tornaràs a sentir per algú altre, un cop hagis pogut unir totes les peces en les quals s'ha trencat el teu cor. Aviat podràs tornar a estimar i jo seré aquí per llegir com t'ha anat i fer-te costat, perquè la vida és així, vam venir sense que ningú ens expliqués les instruccions i ens costa molt trobar el nostre camí però aprenem dels errors, de les coses bones i dolentes que anem trobant per sortir-ne victoriosos.

  • t'anyoro[Ofensiu]
    donablanca | 16-01-2005 | Valoració: 9

    espero que t'hagis recuperat, m'ha agradat la teva sinceritat

Valoració mitja: 8.5

l´Autor

deATh_quEeN

2 Relats

7 Comentaris

3831 Lectures

Valoració de l'autor: 8.50

Últims relats de l'autor