Somriure de felicitat mentider.

Un relat de: llunablanca

La vida.....
És tan cruel, que arriba a extrems inexplicables.
Al meu voltant sempre n'hi han discussions.
El noi que m'agrada s'estima amb la mateixa bogeria que jo a ell a una altra.
Al treball he tingut la meva primera bronca.
La família vol deixar-me sense diners...
Que més em pot passar?
Però tot tan sem m'han fot.
Perque jo que sóc una especialista ho amago tot rere un somriure, per a que ningú ho noti, per por potser a que no m'estimin o a que no em comprenguin.
No pasa res la vida segueix i algún día les ombres desapareixaran de la meva vida i tot serà llum. No hi ha bé que per mal no vingui diuen no? Fins que arribi aquest día l'esperaré amb un somriure de felicitat mentider.









Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]
    Yuna | 08-12-2005 | Valoració: 7

    riu tot el que vulguis, però canvia alguna cosa de tu cada dia si no t'agrada .. al final oblidaran qui ets si massa fingeixes !

  • felicitats[Ofensiu]
    Gemma34 | 08-12-2005

    benvinguda al món literari. Aquí no cal ser un Llicenciat per què et publiquin, o sigui que tranquila. Si t'agrada escriure no deixis de fer-ho ja aniràs pulint el teu estil.
    Tot ve sol, o sigui, que no esperis mai, que és quan venen les desepcions. Com els nois! jejeje...
    Et seguiré llegint. m'agrada el teu nik.

    Gemma34

  • L'argument està bé[Ofensiu]
    mistika | 08-12-2005

    però jo crec q, tal i com et diu el linki, et falta una mika de mauració en els escrits. Continua escribint que.....fen i desfent es fa l'aprenent i ningú neix ensenyat ;).

    P.S: Com ja has vist el meu pseudònim és místika i bé ja sók una miiiika veterana en aquesta web i tink uns kuants escrits publikats. Et convido a visitar-me.

    Mí$TiKa

  • Vigila[Ofensiu]
    Linkinpark | 15-03-2005

    Has fet alguna q altra falta d'ortografia(no sé q renego, si jo en faig més XD). La història, q vols q et digui, no és molt interessant. Aixó sí, està ben narrada! Continua així!!

l´Autor

llunablanca

2 Relats

5 Comentaris

2961 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00