Somiant

Un relat de: Nits de lluna

Il·lusions, només il·lusions que et fan sentir millor, on creus que tot serà com tu vols....
Però et desperta d'aquest somni, aquell mòbil que et fa sentir moltes coses depenen del moment, però ara només et fa sentir més sola que quan somiaves....t'ho penses dos cops i saps que d'aquell que nomes volies una amistat s'ha convertit en allò que no deixaries mai fins la fi del mon....Las cagat penses....I després ja no saps on cony ficar-te: por de dir-li al que sento, por de quedar-me sense el que vull, por de tornar-la a cagar (i es que fico tan la pota!!)
Reacciona!!!No veus que tot el que vols es queda en la llunyania? Però tas quedat sola ho saps?
El que mes penses es que no tornarà a se com abans: rallades per no parlar, rallades però no sentir el que ell vol, i el que mes costa dissimular el que vols sentir i no pots.
Nomes em queda tornar a somiar, fins que arribi el moment de sentir el que algú també senti per a mi....seguiré somiant....

Comentaris

  • Somia...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 12-12-2006 | Valoració: 9

    el moment d'estimar algú... però adona't de quan es el moment d'obrir els ulls, i deixar de somiar per viure el somni, a la vida real...



  • Por de la por[Ofensiu]
    nanauet | 07-05-2006

    No ha sigut dificil poder trobar-te... suposo que sí que sóc una mica ruc... però més igual si ho sóc
    Gràcies per haver-me donat l'oportunitat de llegir alguna cosa teva.
    No creus que ja està bé de tenir por? Tenim por de la por, no tinguis por, aquelles persones a qui estimes MAI no es mouran del teu costat... només les has d'estimar tu també!
    Espero que totes les estones que compartim, et provoquin un somris!



    TE quiero niña!

l´Autor

Nits de lluna

2 Relats

3 Comentaris

1847 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor