Paraules

Un relat de: Nits de lluna

Porto tot el cap de setmana pensant com puc començar...crec que ja es hora de fer-ho...i es un plaer sobretot si ho he de compartir amb tu.
Sembla mentida però nomes portem uns dies, i aquesta droga que em dones m'envaeix i no em deixa escapar. M'encantes!! Perquè se que les paraules que vull expressar quan estic amb tu flueixen amb facilitat...i això fas per mi algú molt especial
Potser al principi tot va ser difícil, però els petits problemes sempre es fan mes dèbils junts, no creus? I ara podem compartir tots els moments que vulguem junts sense límits!
Ets algú molt important y tinc por, que tot això es faci fum, no per res sinó, perquè tinc una tendència a espatllar-ho tot, sobretot quan les coses van be...però se que amb la teva ajuda podré superar-ho.
M'agrada quan ens quedem dormits, em deserto i sento com respires i amb això torno a dormir com un angelet....
Et porto tan endins, segurament es perquè et sembles tan a mi....ets genial!
Vull dir-te que t'adoro que m'encanta veure't quan mes et brillen els ulls....
I ara que me'n vaig a dormir dir-te:" pel balcó la lluna t'esguarda i se que et fa un peto, res no te importància..."
Fins dema....
La teva lluneta!!

Comentaris

  • Bé..[Ofensiu]
    Maldestre | 06-05-2006 | Valoració: 8

    Ep! No tinguis por, sigui qui sigui aquesta persona q tant estimes... sabrà apreciar-te, només cal que l'enamoris amb una de les teves paraules, amb una de les teves mirades, amb un dels teus olors... Entréga't i serà teu.

    Maldestre.

l´Autor

Nits de lluna

2 Relats

3 Comentaris

1848 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor