Soletat

Un relat de: Athenea

Soletat q m'acompanyes allà on vagi,la q sempre em persegueix,com la meva ombra,tot i q no la veig,sé q i es. Voldria desfer-me'n de tu,no sé q haria de fer.Sempre has estat quan estava sola..Pq ncara hi ets? has sigut l'unica q has estat al meu costat quan he stat trista i no has desaparegut,quan me pasava llargues hores a l'habitació plorant,quan ningú pensava q existia,q podien comptar amb mi.Voldria amargarme,en un racó on ningú pugués arribar,oblidar-me'n de tot,de qui soc,canviar d'identitat...no ser jo. Tornariem a començar,tu staries amagada a la meva ment,no em parlaries no em faries sentir sola.Q soc diferent?No vui seguir tenint aquesta oportunitat,no me la mereixo...o potser si? e perdut les persones que m'estimava i les q me keden les vaig perden poc a poc...van desapareixen...mica en mica s'allunyen més de mi,i tu te fas més gran.No sé pq i ets,no podré oblidar el verí q em passa pel cos cada cop q recordu lo feliç q podria ser i no ho soc.Voldria tancar les ferides,oblidarme de tot,no ser rés.Aixi no em vui ofegar.

Comentaris

  • Posa't en contacte amb mi[Ofensiu]
    Nebert | 05-04-2010 | Valoració: 8

    En el mail mes sincer del mon:

    veritat@gmail.com

    Gracies!

  • Molt profund![Ofensiu]
    blaiv74 | 01-05-2008 | Valoració: 10

    Tots en tingut dies així!
    Encara que una noia tan bonica com tú, mai és tindría que trobar sola.
    M'agradat molt aquest poema tan profund i sincer. Felicitats!

  • soletat[Ofensiu]
    Jacint | 07-03-2008 | Valoració: 8

    Be, he escrit soletat al meu buscador i m'he trobat amb tu, trobo que el teu relat es una mica dur, tenint en compte que sembles jove per patir tant i perdre tantes coses, pero tens rao en una cosa, sempre esta en tu i sempre es fa mes present quan depenem dels demes, llavors no sabem sortir-ne i ella ens atrapa.

  • soletat..[Ofensiu]
    flames de bogeria | 20-12-2006 | Valoració: 9

    La soletat no sempre es dolenta, si saps està sense companyia sense senirte sola la soletat es converteix en algo màgic..
    mOlta sort! escrius molt bé! molta llUM!

  • hola![Ofensiu]
    xaropdetu | 29-07-2005 | Valoració: 10

    encara no t'havia llegit mai, pero el teu nom m'ha atret perque soc fan d'athenea, si se li pot dir aixi jeje, resumin que es la meva deesa preferida. m'ha agradat molt el teu relat perque jo em sento molt identificada i moltissimes vegades m'he sentit igual que et sents ara, i tambe he perdut alguns amics per culpa de la meva bojeria .... milloret!

    besus!m'agrada com escrius! ;-)

    XaRoPDeTu

  • soletat[Ofensiu]
    donablanca | 10-05-2005 | Valoració: 10

    una reflexió autèntica i sincera.

  • autentic[Ofensiu]
    AINOA | 02-04-2005 | Valoració: 9

    Hola Athenea.
    La soletat es molt triste i ja cops molt dura de passar, pro tenim que ser forts i no permetre que sigui un estorb per nosaltres.
    voldrie dirte que escrius relats bonics peró penso que tindries que escriure las paraules senceres per apreciar més be la lectura.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 9.14

l´Autor

Foto de perfil de Athenea

Athenea

6 Relats

14 Comentaris

11865 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00