Soledat

Un relat de: plouifasol

Has sentit mai la soledat?

Com corre per les venes i arriba per tot el cos, com t'envaeix, com et fa mal...

La soledat fereix molt. Sempre intentes lluitar amb totes les teves forçes, intentes combatre, dónes cos i ànima a finalitzar amb ella, però costa.

Quan et tanques, i no demanes ajuda, és pitjor.

T'amagues, et reclueixes, ... desapareixes ...

Ningú et sent, i per tant, ningú t'ajuda. I tot s'ensorra, és destrueix...

Només cal trobar a algú que t'ajudi i et faci costat.

Potser, amb el temps, la soledat, qui sap on pararà...

Comentaris

  • Yuna | 09-05-2007 | Valoració: 10

    Òndia .. sembla que me l'hagis fet per mi aquest relat... va haver-hi una època on ho feia, em tancava i no demanava ajuda, però al final, vaig trobar qui em va fer costat, i mai sabrà fins quin punt li estic agraïda ... Molt maco plouifasol

    Txell

  • ATZAVARA | 09-05-2007

    tots ens hem sentit així algun cop.és bo tenir algú al costat.
    atzavara

  • Perquè no...[Ofensiu]
    Reguitzellera | 26-04-2007 | Valoració: 7

    convertir-la en positiva?? A vegades va molt bé estar sol, es la manera de retrobar-te. El problema es quan aquesta soledat és imposada i no desitjada, i es la que tu, molt be relates.

  • AiDuS | 25-04-2007 | Valoració: 10

    Em sent identificadíssima! És que jo sóc exactament així... Em tanque en el meu Món, no demostre si estic bé o no, si estime o deixe d'estimar...

    Et pose un 10 perquè m'ha semblat un text com si fóra part meua, com si l'hagués escrit jo...

    Besos!

  • Bolet | 24-04-2007 | Valoració: 10

    La soledat només es combat confiant en els amics i deixant-te ajudar per ells. Molt bon text.

    un petó.

Valoració mitja: 9.25