Sóc

Un relat de: vent

Sóc,
sóc la brisa,
que envolta el teu cos,
el sospir d'aquell nadal,
sense tu.
Aquell regal,
que hauries d'haver,
obert...
Sóc,
el dolor,
que es reflectia,
en la teva mirada.

Comentaris

  • Benvinguda[Ofensiu]
    filladelvent | 25-01-2006

    Com tu dius, tot just comences, i comences en bon peu, crec jo.

    I precisament perquè ets jove, deixa't ensenyar pels que més en saben. Deixa'm donar-te un consell de cara als signes de puntuació: pensa que és tot més natural, que les comes i els altres signes són pauses, i són només per respondre a les pauses natuurals que ja fem al parlar... així, si no estàs gaire convençuda d'on va la coma, recita-ho en veu alta i fes cas al que sentis. Pensa que és tot més natural!

    Felicitats maca.

    -Filladelvent-

  • Tens...[Ofensiu]
    Eugeni Mur | 14-09-2005 | Valoració: 10

    una bona mestra a casa... però també s'intueix que, ETS.

    Si us plau: segueix escrivint.

  • Hola Gemma![Ofensiu]
    ROSASP | 08-09-2005

    Benvinguda!
    No sé si saps que sóc una fervent admiradora de la teva germana, em té el cor robat amb el seu esforç i constància per escriure cada cop millor.
    Em fa molta il·lusió que t'hagis decidit a escriure.
    Respecte al teu poema, el trobo molt suau, gairebé com un sospir. Em sembla escoltar el vent que s'emporta totes aquestes paraules.
    És misteriós i trist, em recorda a un somni que ha fugit sense poder ésser escoltat.
    Apa, ànims i endavant...

    Petonets i fins aviat!

l´Autor

Foto de perfil de vent

vent

2 Relats

4 Comentaris

2235 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Em dic Gemma Sàinz i Rodríguez. Tinc 11 anys ( 2 d'agost del 1994) Sóc la germana petita de la tramuntana, la laura. Abans no tenia afició en escriure, però ara, ma germana m'ha encomanat la seva passió. Tot just començo, així que no espereu mooolt dels meus escrits! ( però m'esforçaré!!)

Últims relats de l'autor