Sobre les RUTINES

Un relat de: Joan G. Pons
Generalment la majoria de gent, algunes activitats o feines, les realitza de la mateixa manera. De forma repetitiva.....Una RUTINA.

Modificar-les totalment o parcialment es difícil, però cal, de tant en tant, integrar, experimentar, algun canvi, procurant que la "rutina" sigui vivencialment creativa.

Sobretot la "vareta màgica" es aplica una mentalitat variable i sorprenent .
Un exemple: Jo cada dia vaig a treballar utilitzant un bus, que va fent sempre el mateix itinerari. Però jo com usuari-viatger puc fer variants i evitar que sigui rutinari. Anar dret o assegut...a prop del conductor o al fons del vehicle...Mirant els carrers o la gent que puja i baixa...etc.etc.

En conseqüència, acceptant les rutines, podem trobar-hi un suport positiu, creatiu, renovador i distret.

Aprofitem pel nostre creixement, les rutines, tot descobrint la seva dinàmica.

...............................................................................

Comentaris

  • Rutines.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-03-2023

    que tots tenim d'una forma o altra. Potser ens donen seguretat i confiança. Així i tot estic molt d'acord en que fer petits canvis ens aporta a experimentar i a enriquir-nos.
    Cordialment. A poc a poc m'estic posant al dia de totes les teves reflexions i bon consells.
    Salutacions Joan
    Rosa.

  • Jo també...[Ofensiu]
    llpages | 10-09-2022

    agafo un autobús cada matí, però sempre sec al mateix lloc. Aplicaré els teus consells, que espero que segueixin també els meus tertulians de viatge. Agraït, Joan!

  • Vareta màgica: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-09-2022 | Valoració: 10

    Amb les rutines, ens acostumen en un tres i no res. Rutina que avisa cada dia. Per a pensar diàriament. La vareta màgica del dia a dia.
    Cordialment.

  • Rutines[Ofensiu]
    Prou bé | 08-09-2022

    Fas pensar i el consell és bo.
    Jo afegiria que les rutines ens donen seguretat i per això costa tant canviar-les.

    Amb total cordialitat