Sobre la SIMPATIA

Un relat de: Joan G. Pons
M'agradaria escriure un Relat "simpàtic".
Gaudeixo, quan sento dir a una persona: "He trobat una persona molt simpàtica".

Una persona simpàtica es una persona que projecte un sentiment agradable, que anima a mantenir una relació enriquidora i estimulant.

Els temes, situacions, del aire que siguin, tractats, "banyats", amb simpatia, ofereixen més claredat i possibles motivacions per resoldre.

La simpatia personal crea una empatia atractiva molt positiva.

Cal reconèixer la satisfacció de participar a trobades plenes de simpatia. Relaxa i equilibra el nostre ritme vital.

Un clima simpàtic, provoca dolçament una eficient temperatura de comunicació.

..........................................................................

Comentaris

  • Calen molt més simpàtics![Ofensiu]
    llpages | 29-01-2023 | Valoració: 10

    De gent rondinaire i pessimista, la que vulgueu, però de trempats i que et deixen sempre amb un somriure després de parlar amb ells, ben pocs. Aquestes ratlles, a veure si fomenten la simpatia entre els lectors!

  • L'home per naturalesa...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-01-2023 | Valoració: 10

    Deu de ser simpàtic. Però en l'interior hàgeu de ser congènit i a la vegada amb la comunicació fins als altres.
    Un assaig molt ben complet, perquè l'home ha de tenir la simpatia fins als altres.
    Enhorabona, Joan.
    (Procura posar el títol de l'assaig, tot en majúscules: Sobre la SIMPATIA, no està bé).
    (Jo crec que tots ho fan així, totes en majúscules).
    Cordialment.

  • No concorda[Ofensiu]
    Prou bé | 26-01-2023

    He buscat si etimològicament la simpatia té relació amb el sistema nerviós simpàtic i...no.
    Ni cap referència que els pugui apropar, per sí que pensant-hi veig que tant la simpatia, sentiment, com el sistema simpàtic, són generadors de respostes necessàries i positives per a la vida.
    Amb total cordialitat

  • Rosa Gubau | 25-01-2023

    Per cert Joan, acabo de publicar un relat q espero que et resulti simpàtic.

  • Simpatia[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2023 | Valoració: 10

    Una virtut que engresca i comunica alegria. Transmet positivisme i entusiasme. Visca i visca l'alegria. Si senyor.

    Salutacions Joan.

    Rosa.

Valoració mitja: 10