Si alguna vegada la veus

Un relat de: Daina

Si alguna vegada la veus, dóna-li records de part meva.
Durant un temps vam ser grans amigues, amigues d'aquelles que no tenen secrets i que confien plenament l'una en l'altra.
Jo sovint li plorava les penes, i ella, invariablement, m'eixugava les llàgrimes amb promeses d'un futur millor. Deia que amb el seu continu anar i venir veia les coses des d'una perspectiva més àmplia i que això li permetia conèixer més a fons la vida.
Repetia que les coses dolentes no ho són mai tant com pensem, i que havia après que no podíem perdre el temps llepant-nos les ferides, ja que cada moment ens ofereix un munt de coses positives i només cal obrir bé els ulls per veure-les.
Jo de tant en tant m'hi enfadava. Em sentia enganyada quan les coses no eren com pretenia, i li exigia el cumpliment de tot allò que m'havia promès.
Algunes vegades la ignorava, i d'altres la buscava i ella no hi era.
Ara sóc feliç. Tot allò que li explicava ha quedat enrera i ja fa temps que no tinc la necessitat de parlar-hi, però sé que si alguna vegada la necessito serà allà.
Si alguna vegada la veus, blanca i resplandent il·luminant la nit, dóna-li les gràcies de part meva, i explica-li que quan surt el sol jo segueixo confiant en ella.

Comentaris

  • RainBow_CoLouRs | 30-09-2005 | Valoració: 10

    Que m'ha encantat !

    Petonassos

    RainBow

  • Realment m'has deixat sense paraules...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 30-09-2005 | Valoració: 10

    Descrius d'una manera tan sincera, tant directa, amb poques comparacions, clar i sobretot precís...

    Només puc afegir per ultim..

  • Un relat bonic...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 13-05-2005

    ...i excepcionalment ben explicat.
    Vinga, segueix escrivint. Val La pena!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Daina

2 Relats

7 Comentaris

2405 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Últims relats de l'autor