Ser Receptius

Un relat de: Joan G. Pons
Molt recomanable, interessant, ser receptius, en les nostres relacions humanes.

La Receptivitat es una actitud positiva, oberta, a rebre impressions, opinions, noves experiències, tot plegat, molt enriquidor.

Una vegada,vaig llegir, que la formació personal es com una bossa gran, que mai es plena. I la receptivitat ajuda a omplir la bossa.

Punt bàsic de suport, per créixer en Receptivitat es una bona i activa actitud 'escoltar. Enriqueix la nostre receptivitat i també l'actualitza.

Interessant agrair i fer-ho saber a l'altre part, que reps i valores aquesta recepció, de forma agradable i simpàtica.

Fomentem. Practiquem. Aprofitem, siguem RECEPTIUS.

..................................................................

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 16-01-2024


    Bona vesprada, Joan: Gràcies per la teua amabilitat de llegir-me el meu relat "La
    butxaca del sastre". M'alegre que t'haja agradat.

    Cordialment.

    Perla de vellut

  • Sóc receptiva [Ofensiu]
    Prou bé | 15-01-2024

    I aquesta vegada ho subscric tot!
    Amb total cordialitat

  • Per a ser receptor: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-01-2024 | Valoració: 10


    Cal ser positiu i amar al proïsme amb tot el cor. Per a ser receptiu, cal donar amb satisfacció a l'altre.
    Molt bon assaig. I enhorabona, Joan.
    Cordialment.

    Perla de vellut.

  • Fins i tot davant del teu pitjor enemic[Ofensiu]
    llpages | 14-01-2024

    cal ser receptiu, per poder rebatre punt per punt amb el que no estàs d'acord. Un excel·lent consell, aquest de la receptivitat. Agraït!

  • Una postura...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-01-2024 | Valoració: 10

    molt avantatjosa per a tothom. Ser receptiu, no deixa de ser enriquidor, encara que no s'estigui d'acord amb altres interlocutors. Ja ho diuen, aprendre no ocupa lloc. Una ment oberta, és una ment sàvia.

    Aprofito per donar-te les gràcies pels teus comentaris als meus relats.

    Salutacions Joan.