Sento la Inspiració

Un relat de: Joan G. Pons
Dos preguntes:
Valorem la Inspiració artística com un regal a compartir ?
Tothom té aquest REGAL ?

Opino afirmativament. Sols demana que davant els temes a resoldre, una escolta atenta -inspiració- al nostre cervell, per si fa alguna, de ben segur, aportació inspiradora.

Tenim en el nostre arxiu cerebral, uns coneixements, que es van enriquint, amb les vivències, experiències, elements formatius, i que davant una qüestió o realització, aporta fàcilment unes suggerències, unes idees, que ajuden la realització.

També la Inspiració es una bona aliada de la línia creativa per un millor desenvolupament d'una feina encomanada.

Una definició.:
La Inspiració artística es un conjunt de pensaments creatius que enriqueixen i aporten idees positives, que solucionen situacions, a vegades encallades.

Atenció i bona escolta a la nostre INSPIRACIÓ.

.............................................................



Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2023

    Bona nit, Joan: Gràcies per la teua opinió al meu relat "Una visita inesperada". M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment i fins a l'altra…
    Perla de vellut

  • Comparteixes idees.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2023 | Valoració: 10


    Amb aquest assaig, estàs reflexionant la teua inspiració. Aquesta vivència, realització, funció o creativitat fas una bona definició. Bona feina creativa per a tots.
    Molt ben inspirada.
    Enhorabona, Joan.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Inspiració...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-09-2023 | Valoració: 10

    És la que tu tens cada vegada que ens regales una reflexió, consell.., i ets capaç de transmetre positivitat en cada cas.

    Molt bé Joan

    Rosa.

  • Hauria de ser així, però...[Ofensiu]
    llpages | 13-09-2023

    molt em temo que el món és ple d'artistes creguts que es creuen ungits per un do celestial que els fa superiors a la resta de mortals. Per a ells, ni el do que es creuen que tenen és un regal ni tenen per què compartir-lo. No obstant, hi ha de tot a la vinya del Senyor, i la teva reflexió està ben assenyalada, la comparteixo!