Sense sentit

Un relat de: desvetllat

Creus que ets i no ets, creus que no pots i pots, creus equivocadament que t'equivoques.

I aixi pasa el temps, ets qui no ets, fas menys del que pots i t'equivoques continuament.

El temps... què es el temps? un instant, un sols instant al teu costat pot ser tot el temps que vull passar en aquest món. En el següent instant ja no se amb qui ni com estaré. Per tant va pasant el temps sense sentit.

Un dia te n'adones que ets efímer, i tot canvia. Un dia veus que tot pot acabar i te n'adones que no fa falta seguir les pautes que t'havies marcat. En un sol moment tot pot canviar, res és com ahir ni sera com demà.

Llavors quin sentit té patir pel que sents ara quan saps perfectament que el temps et fara oblidar allò? quin sentit té pensar que demà faràs quelcom quan pot ser que dema no hi siguis?
Es qüestió de fer el que sentis en cada moment sense esperar res. Fer el que sentis, el que vulguis, sense por, sense limits, demà potser ja no ho podras fer, demà qui sap si tindras aquesta oportunitat.
Viu i sobretot i el mes important, l'unica pauta que has de seguir, deixa viure!
Carpe diem deien...

Comentaris

  • Doncs, si. Val la pena veure...[Ofensiu]
    Remoh | 04-10-2006 | Valoració: 8

    Molts entenen que viure es tenir-ho tot. Una casa, una bona feina, una relació estable... Però després que hagin passat els anys i hagin aconseguit els seus proposits molts se'n adonen que els hi falta alguna cosa... Res és com havin somiat, potser és perk el somni se'ls ha menjat i la por els ha consumit l'esperit. Carpe diem... M'agrada molt com escrius.

  • Yuna | 27-09-2006 | Valoració: 10

    Fer sense esperar o esperar per a fer.. vèncer les pors és complicat i nomes l'experiència ens marca el camí a seguir. Un relat molt maco, d'aquells que hauríem de llegir cada matí al desperta'ns per mirar amb optimisme i seguretat !!

    Txell

  • carpe diem[Ofensiu]
    Dante | 27-09-2006 | Valoració: 10

    Està molt xulo,només que el temps hi ha una cosa que no pot fer oblidar ,només una.....

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

desvetllat

1 Relats

3 Comentaris

919 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Últims relats de l'autor