Sempre, L'AMISTAT

Un relat de: xela..

Hi ha vegades, en què penses que una amistat, mai es té que acabar.
Que la teva gent, sempre pot tenir algun fallo, però que mai deixaràs de tenir contacte amb aquella persona.
Doncs jo, això ho he deixat de pensar.
Al mes d'Octubre vaig deixar de parlar-me amb una amiga de feia anys, per les coses que havia arribat a fer.

Ella, li deia a la meva millor amiga:- Jo mai et faré una cosa com aquesta. No sóc capaç de estar amb la persona que més estimes TU-.
Com pot haver-hi gent tan falsa i mentidera com ella?
No sé com no s'ha quedat sola.
Potser sóc agoiste, però aquesta persona, s'hauria de quedar una temporada sola.
Perquè se n'adoni del que fa. Del mal que fa a la gent.
Ara té el seu nòvio.
Però què? Quan s'acavi el novio, que no durarà gaire temps, amb qui es quedarà ? amb les seves 4 "amigues" c ontades que té.

Aquesta persona, pot tenir semblar tenir molt bon cor..
Però ella, ha sigut un entrevanc a la meva vida.

Ho vam deixar corre amb la persona que més m'he estimat en aquet món per culpa seva.
Em vaig enfadar amb la meva millor amiga per culpa seva.
TOT per culpa seva.
A mi no em serveix de res tenir aquest tipos "d'amigues".
Al desembre, exactament el dia de sant inocents, aquesta persona va tenir un petit entrebanc.
Un accident.
Em vaig espantar. I totes aquelles persones que l'odiaven tant, es van preocupar per ella.
No s'ho mareixia. Massa pena potser.
Fins hi tot, la meva millor amiga, la va anar a veure.

Hi ha moments que penses que l'amistat ho es tot.
I es cerd. Però hi ha moment, també en què creus que no t'entenen.
I es el que m'està passan a mi en aquets moments.
Les persones que més necesito que m'entenguin, no ho fan.

Amb la persona que ha estat sempre ficada al meu cap, i al meu cor. Però que m'ha fallat uns quans cops, és amb la persona que vull estar.
I alguna de les meves amigues, no m'entenen.
Però sempre, SEMPRE..
Serà la meva gent.
Les meves nenes.

[xela]

Comentaris

  • HO VEUS?[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 12-10-2008 | Valoració: 8

    L'amistat per un cantó i l'amor per l'altre, amb els anys te'n adones que tot es compatible a la vida i que tens temps per a tots, la família, els amics, els companys, els veïns, tothom hi cap al teu cor, però tothom amb un numero de priotitat... això ja es sap. El que sap mantenir el contacte amb la seva gent, mai es quedarà sol.