Salitre i mar

Un relat de: PaoloyLola
Platja nudista

Era una de les fantasies del meu marit i meua, certament la idea anys enrere desgavellada...em seduïa i m'atreia...aquest home em portava en una contínua muntanya russa...el desitjava i l'odiava...per parts iguals...

Vaig consentir i ens embarques cap a alguna cosa que tant havia criticat... *craso error...

En arribar, ell es despullo ràpidament...mentre jo obria la meua cadireta playera...ell ja estava allí amb la seua fusta dura cap al sol...

Em va costar una mica però la preciositat del paratge i poder veure altres parelles amb total naturalitat em va portar a desprendre'm de la meva roba...que sensació de llibertat...de no lligams..

Es va anar a l'aigua...li vaig fer fotos i les vaig anar visionant...m'estava posant calenta per moments...notava com el meu cony era un petit manantial... sols imaginant tantes i tantes pel·lícules que havíem vist junts...

Volia notar aquesta polla cremant dins de la meva....volia que em masturbés mentre em follava bojament...

No podia mes...

Vaig acudir cap al mar...em deia que era increïble la sensació de llibertat...li encantava i a mi també!!!...

Ens vam abraçar i notava com la seva força es concentrava en un lloc...

A l'estona em penetrava...havia de dissimular perquè les meves ganes de gemegar i cridar eren tremendes...

Quina mescla de plaer i mantenir....de cridar i murmurar...les seves fortes envestides marines m'estarrufaven els meus pits cremats del sol...

Vaig sortir i em vaig dirigir al meu seient fins que ell va poder sortir una vegada va calmar el seu fulgor i vigor...

D'aquí ens vestim...i en arribar al cotxe no vam poder sinó acabar allò que va començar amb por i vergonya...

Repetirem...és molt bò aquest salitre...

Comentaris

  • A ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 20-07-2017 | Valoració: 10

    ... mi, això del sexe matrimonial mai m'ha atret. El que si m'atreu és tota la descripció que fas, sense embuts. Tenim la sort on, aquí, l'època que vivim fa aquest tipus de coses força lliures.


    Sergi : )

l´Autor

PaoloyLola

2 Relats

1 Comentaris

1956 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor