Dessig compartit

Un relat de: PaoloyLola
Voliem detenir el temps...sentiem la necessitat d'aturar el moment...bojos pel dessig vam entrar al garatge...No hi podiem mes....moltes discusions entre nossltres...pero sempre teniem eixes bojes ganes de follar...

Alli al garatge...haviem mantes les ganes que algú ens mirés fent-ho...seri el dia?

Em va arrancar el sostenidor apressurant el temps...estava mulladisima...i es posa a besarme el meu foc intern...poc a poc...

Notava a la seva mirada el dessig...

Jo estava a la part trasera del nostre 4x4...morta de plaer i aterrada amb que algú apareguera pel nostre garatge...

Ell ja no podia...i es va traure la seua fusta encesa i dura...jo ja ho havia banyat tot...

Les seues embestides eren irrefrenables i jo cridava com mai ho havia fet...era aquella mescla...plaer i por...dessig i risc...

Al alçar la mirada vaig vore...de sobte q algu ens mirava...era aquell vei jove...pare de familia...estava masturbantse mirantnos...

Em vaig ficar encara mes calenta......poc a poc anava apropantse...i no podia dirli no o fugir...era massa tard...havia perdut el control....

Lo vaig agafar aquella polla tessa i calenta i vaig començar a xuplarla mentees el meu marit continuava follantme....la meva fantasia s'havia cumplit....

El veí no va poder aguantar mes i es va correr prompte sobre la meus boca...al temps que el meu marit continuava embestintme....

Em vaig correr com mai...i els meus crits es sentirien fins al carrer...

El vei tal com va apareixer se'n anigues....i el meu marit va finalitzar sobre els meus pits tessos com espases...

Quin polvo!!!...

Records d'una vesprada d'estiu al garatge...tindrem algo comú amb el nostre veí per sempre...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

PaoloyLola

2 Relats

1 Comentaris

1953 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor