Rossinyol

Un relat de: Falciot blanc

Rossinyol, petit moixó, dins del teu amagatall dediques per t'he estimada el
teu millor repertori una i una altra vegada. Ve de lluny el vostre amor, des
d'aquell primer niuet que vàreu teixir entre tots dos. Aniràs lluny altra
vegada quan ja voli t'he mainada, i tornaràs al teu racó sempre amb la teua
estimada, i si la mort te la pren, sempre més volaràs sol, però continuaràs
cantant, encara potser amb més força el plany del teu desconsol, per
expressar amb alegria la negrura del teu dol.
Dins la frescor d'aquest arbust tan florit i cantava el rossinyol per fer-nos el
camí més agraït, jo m'hi he assegut una estona sota del seu aixopluc, i he
vist al petit rossinyol amaga't dins sa boscúria, generós i compassiu m'ha
regala't el seu cant, i jo, per a ell un gegant, m'he sentit petit, petit.
La màgia d'aquest món
Per un

Comentaris

  • Copia i enganxar[Ofensiu]
    Falciot blanc | 20-07-2020

    Jaaa, jaaa. Ja o veig Perla de Vellut. Vaig fer un copia i enganxa, aquest "per un" és el començament d'un altre relat.

  • Amor de rossinyol...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-07-2020 | Valoració: 10


    És molt alegre amb l'amor que aquest rossinyol té per la seua moixona. Senzill i a la vegada sembla sentir el cant d'aquest rossinyol, que és un encant.

    No sé com acabes el relat amb aquestes dues paraules: "Per un", i no continua més. Què rar m'ha semblat.

    Gràcies per compartir les teues idees tan originals.

    Saluts i cuida't.

  • Amor de rossinyol...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-07-2020 | Valoració: 10


    És molt alegre amb l'amor que aquest rossinyol té per la seua moixona. Senzill i a la vegada sembla sentir el cant d'aquest rossinyol, que és un encant.

    No sé com acabes el relat amb aquestes dues paraules: "Per un", i no continua més. Què rar m'ha semblat.

    Gràcies per compartir les teues idees tan originals.

    Saluts i cuida't.

l´Autor

Foto de perfil de Falciot blanc

Falciot blanc

13 Relats

38 Comentaris

11308 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
Després de molt de temps torno a les pàgines de Relats en Català, només amb la intenció d’escriure histories i pensaments sorgits de la inspiració de les coses que veig, de les que sento, de les que em fan vibrar, i així poder compartir-les amb vosaltres, sense cap pretensió de res, tan sols el plaer d’escriure i somniar una mica. M’agrada molt la natura i els animals en llibertat, intentaré plasmar-ho amb prosa o vers.
Tinc seixanta-sis anys i estic molt content de viure, i si visc vull fer-ho de debò perquè el temps és curt però tot és ple d'instants, instants màgics que jo voldria atrapar per sempre. Gràcies també per tots els instants que heu publicat vosaltres per a mi.

Retorno de nou a aquesta finestra que sempre trobo oberta, potser i serè només de passada, potser m'hi entetindre un xic més, només escric de revolada, quan algun sentiment vola dins la meva ment i l'allibero, per alliberar-me. Tinc 70 anys ara mateix, i encara vull complir-ne uns quants més. Gràcies reletaires.