Rosa

Un relat de: Bitxa

Et vas deixar el teu llibre obert
i en ell hi trobo eterns miratges,
la teva calma transparent,
cautelós vers del teu paisatge.

Et vas deixar el teu llibre obert,
espais en blanc,poques paraules;
a cada pàgina un secret,
peüc de punt pel meu viatge.

I com voldria
tornar amb tu alguna tarda...

Tinc amb mi el teu llibre obert,
aquí al costat,damunt la taula,
el llegiré fins que ens trobem,
a on tancaré l'aprenentatge.

I com voldria
tornar amb tu alguna tarda...
t'estimo tant,desde fa tants anys,
i no t'ho he dit fins ara.



Comentaris

  • Poeta![Ofensiu]
    jordimaflai | 17-10-2009

    Per cert, noi... A la foto sembles un poeta dels de veritat! Ja li has enviat l'enllaç a Mossén Pere?

  • Bonico de veres[Ofensiu]
    jordimaflai | 17-10-2009 | Valoració: 8

    Hola Pep.
    Sóc en Jordi... Ja he començat a llegir-te. De moment, et diré que els dos primers poemes m'han agradat prou, però t'he puntuat baixet per baixar-te la mitja i fer-te la punyeta. M'agrada com acaba el poema, i m'agrada això de tornar-se a trobar alguna tarda. Jo, en somnis, ho he fet amb mon pare i em va donar molta força. T'envio una abraçada ben forta. I a vore si vinc a veure't aviat i passem una vesprada junts. Salut!

  • talment[Ofensiu]
    perunforat | 08-10-2009

    empolssimat de pols, un bell poema per algú molt especial. M'ha recordat l'olor de brou quan entrava a casa dels meus avis, crec que era i serà el millor brou que he provat a la meva vida! Respecte el que he anat llegint no li donis més cabòries, està clar que entra qui vol i si és gent que ens estima, ens comenta i ens valora, les portes sempre estan obertes. Per tota la resta també. Així m'he sentit sempre en aquest racó!
    Benvingut als reptes, veig que t'has deixat anar al repte de poesia, ens veiem doncs reptant!!!

  • Em tornes a emocionar...[Ofensiu]
    triomfarem | 08-10-2009 | Valoració: 10

    sí, és així! i t'ho torno a dir, potser els meus comentaris no tenen cap valor literari ni són objectius, ho torno a dir..NO HI ENTENC!! però si que entenc el que sento quan et llegeixo. Per mi...només per mi:PRECIÓS POEMA! per tant el valoro amb un 10, que no puc?? i també el voto, que no puc??