REGALAR

Un relat de: Joan G. Pons
L'acció de REGALAR es donar a algú, quelcom, sense rebre res a canvi. Referència a res material. Sí, que escoltant, rebent, la paraula gràcies, hi ha un cert intercanvi.

Es molt bo, practicar l'acció de REGALAR. Sobretot a nivell personal. Expressió d'estimació i bona relació.

REGALAR es compartir. En l'actitud o ganes sinceres de regalar, sempre hi ha un intercanvi, molt interessant i enriquidor.

I no es precisament sobre els "regals materials". Expressió d'agraïment a quelcom rebut, sinó volem fer menció dels regals , a nivell personal, que motiven, tant per part dels que ho fan com dels que ho reben.

Animo a canalitzar, a nivell del REGAL PERSONAL, les ganes de regalar.

Els REGALS que no son materials, tenen una gran força estimativa. Dimensió diferent dels "regals materials".

Regalar ....Temps a compartir.
Atenció. Connexió.
Temps d'escolta i intercanvi.
Companyia.
i altres ....

Animo a dimensionar, personalitzar, l'acció de REGALAR.
...............................................................

Comentaris

  • Efecte boomerang[Ofensiu]
    Marina i punt | 20-04-2023


    El regal fet amb el cor fa feliç tant a qui el rep com a qui el dóna.
    Puc fer un regal perquè sí, perquè he pensat en tu, perquè m'ha vingut de gust, no cal un motiu especial ni tampoc un objecte material. Qualsevol cosa que sé que et farà feliç és un bon motiu per regalar.

    Salutacions i una bonica diada de Sant Jordi


  • Regalar és lliure...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 18-04-2023 | Valoració: 10


    Sempre amb bona intenció per a prosperar en la vida. És bo enraonar, quan es regala alguna cosa, sense que et donen, en general. Tot això, t'he raonat.
    (Escrius la paraula "Regalar", sempre en majúscules, en tot l'assaig. Això vol dir que vegen molt els altres la paraula "Regalar". És millor escriure-la totes en minúscules, perquè li dones molta importància).
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Què cal?[Ofensiu]
    Prou bé | 17-04-2023

    Per regalar cal generositat i no sempre la veiem present en la vida de cada dia!
    Gràcies per fer-me pensar
    Amb total cordialitat

  • Dóna...[Ofensiu]
    llpages | 16-04-2023 | Valoració: 10

    i rebràs. Si t'agraden els regals i, encara més, rebre'n, comença per fer-ne tu, de regals. Per recollir, primer cal sembrar, oi? Doncs això mateix. Gràcies pels teus relats, Joan, són un vertader regal per als qui et llegeixen!

  • Regalar.....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 16-04-2023 | Valoració: 10

    un somriure, una mirada entranyable, una informació, un coneixement.... mil oportunitats que com bé dius satisfan les dues parts, i m'atreviria a dir que fins i tot aporta més satisfacció a la persona que fa el regal.

    Molt encertatJoan

    Salutacions.

    Rosa.

Valoració mitja: 10