Reflexions de nit

Un relat de: desfogar-se
Tan sols escric el meu passat replet de problemes,
el que penso fugaçment mentres donc voltes al llit rumiant las meves penas,
la sang freda que corre dins las venes, el timbre a les orellas que no em deixa descansar.
Espero poder dormir aquesta maleïda nit,doncs tu esperas una altre cosa,
el fantasma entramaliat que no em fa pas cap por,
l’oblit i el perdó son manques en la enyorança que sentu dins el meu cor.
Sol i desesperat busco la solució, no la trobaré tombat al llit he de surtir un altre cop a ser feliç.
No tinc forces per fer el que feia, em sent-ho un covard, peró alhora em sentu còmode, una comoditat que no es verdadera ja que nomes es poca valentia acceptar la realitat. La realitat de ser un desgraciat , amb ganes de menjar-se el món però sense pebrots a enfrontarm-hi
No vull que em vegis així, em fa molta vergonya, doncs jo era un tiu capaç de tot.

Comentaris

  • Coratge.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 17-03-2018 | Valoració: 10

    No sé pas quina edat tens, dedueixo que entre 40 i 50, però crec que hauries de saltar del llit o del sofà i rearmar-te de forces per a esbargir el teu cel d'aquests núvols negres que et fan veure la vida de forma tant negativa. Et puc entendre, perquè jo també he passat, i estic passant, en altres vessants existencials, semblants desencisos.Perquè quan no és la feina, són els diners i quan no l'autoestima, l'acceptació d'un mateix o la salut. Per això és molt important trobar un hobby, una distracció o conèixer gent amb qui relacionar-se. Per començar, si és continues publicant en aquest bloc, veig que aquest és el teu primer relat. Et recomano que escriguis el que escriguis, -jo m'especialitza en poemes homoeròtics amb els quals estic mirant d'acceptar-me, i mira em costa! ho facis en positiu. Perquè la paraula tant si és pronunciada com escrita té un poder immens i fen-t'ho, sobretot, de forma escripturada no fas més que refermat i enquistar la teva visió negativa de la vida. Una abraçada de coratge, no estàs sol... Nil.

l´Autor

desfogar-se

1 Relats

1 Comentaris

465 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor