Reflexa en un mirall.

Un relat de: Anna Mateu
Es trobava davant el mirall. Nua. Sense res que tapes el seu rostre. Reflectida en ella mateixa. Observança amb delicadesa, començant per aquells peus blanc i freds. Tots i cada un dels dits que aguantava el seu fràgil pes. Seguidament les seves cames suaus, fortes i primes. Aquelles cuixes que li feien un cos encara més esplèndid. Aquells pits petits. Els braços que havien rebut i donat tota mena d’amor, les mans que havien tocat tot allò intocable. I aquella cara, amb tots els seus complements. Els ulls, que feien possible aquella visió. Podia veure tota aquella bellesa que l’inundava. Però no era conscient del que era per dintre. Del que no podia veure, a traves d’aquell mirall. Penjat a l’habitació. Aquella habitació amb vida, però morta. Alegra però trista. Plena hi ha l’hora buida..

Comentaris

  • Reflexes[Ofensiu]
    Falciot blanc | 03-02-2011 | Valoració: 10

    Caram, m'ha sorprès el teu relat, curt però ple de significat. Es com si el mirall fos la consciencia, però tampoc perquè el mirall no ensenya res dolent, al contrari reflecteix només la part bona el que es veu de fora. Dins el mirall només es una imatge. Es en el mon real lo que esta contaminat. Potser te una semblança amb "El retrat de Dorian Grey", es el mateix significat vist des-de perspectives diferents, crec jo. De totes maneres el trobo un relat bo i original. Segueix escrivint.

  • Interessant[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 02-02-2011

    relat-reflexió.

    Transmets molt bé la idea de solitud que deixa només preocupar-se del cos.

    Benvinguda a relats.

  • endavant[Ofensiu]
    Rogal Mar | 02-02-2011 | Valoració: 9

    Escriu molt bé, endavant perquè pots escriure molt més!

l´Autor

Anna Mateu

3 Relats

4 Comentaris

2213 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00