ratolí juganer

Un relat de: capperdut

He tingut problemes al magatzem de la masia.
Vaig deixar dos petits recipients plens de llavors en una taula al costat de una de les 3 finestres que hi ha al magatzem. Al dia següent vaig comprovar que la terra havia estat remoguda.
Qui podia haver mogut d'aquella manera la terra?
Un ratolí, sens dubte.
Em vaig emprenyar molt, i encara que practico la NO violència de cap tipus ni en contra de ningú, vaig decidir posar-li la trampa que li vaig confiscar al veí dies passats.
La trampa la deixo al mateix lloc on hi eren les llavors, dalt de la taula.
Li vaig deixar la mateixa oliva que hi tenia la trampa.
Al dia següent ja no hi era l'oliva, i la trampa no havia saltat.
Li vaig deixar 2 avellanes
A l'endemà no hi eren, la trampa era preparada, tampoc va saltar.
Li poso 4 o 5 avellanes.
Al mati quan miro com havia anat, la mateixa comèdia, la trampa no ha funcionat i les avellanes desaparegudes.
Li poso 4 o 5 més i tinc una idea, li poso a més a més una de l'any passat, rància i fosca.
Comprovo al dia de després que queda una avellana, la rància, les demés se les ha emportat.
Passen els dies, la trampa funciona, ho he comprovat, però el ratolí és més llest i no cau.
Ahir vaig decidir treure la trampa..
Avui li he tornat a posar avellanes damunt la taula.
Sense trampa.


Comentaris

  • Totalment d'acord..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 24-09-2005 | Valoració: 10

    la vida la formen les petites coses, no les grans paraules, ni els cossos perfectes.
    Un simple ratolí ho descriu perfectament.
    BEsades

  • ENEMIC AMAT[Ofensiu]
    AVERROIS | 16-09-2005 | Valoració: 8

    En el fons que es la vida sino una mica d'aventura. Petites coses com el ratolí son les que fan adonar-te de que estàs viu. M'agradat. Una abraçada.

l´Autor

capperdut

4 Relats

5 Comentaris

3846 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33