Quines penques!!!

Un relat de: ghn666

Quines penques!!!
Després d'haver-lo ajudat a oblidar.
Ell que estava tant i tant desesperat.
Ara va i hi torna.
Serà burro!!!
Seré burra!!!
Jo que me l'havia cregut!!
"No si no hi tornaré pas amb aquella bruixa manipuladora. Ho hem deixat."
Sí, sí, i què més.
Segur que m'ha posat banyes durant tot aquest temps.
Serà... bé, no em sulfuraré més.
No val la pena.
Hi ha milions de persones que em poden aportar més que aquest mentider.
En el fons no és res més que un mentider.
La vida continua.
Aquella bruixa no ha parat fins que no l'ha tingut al seu costat altre cop.
Serà bruixa!!!
No val la pena gastar més saliva per parlar d'aquell babau embaucador i la perversa dona que té al costat.
Quina pena.
I jo que havia pensat que podíem arribar lluny tots dos junts.
És una llàstima.
Que hi farem.


Comentaris

  • 3r punt de vista: "l'altra"[Ofensiu]
    kispar fidu | 31-03-2007

    eis! primer de tot:

    Pobre de mi, ara sí! he pensat que abans de posar-me amb les noves entregues, havia de passar-me altre cop per l'anterior! i ara sí! l'he vist clar! (jo per mi, que en començar a llegir-lo i saber que qui parlava era Ell; vaig assumir que des d'un bon principi estava amb la primera noia ja... i clar, després no em quadrava!!! perquè donava per fet que la que coneix un dia normal de feina, ja era la segona!!! jejeje).
    Però ara sí... l'he vist molt millor! i certament, s'entén bé, si no presuposes coses per tu mateix! jejeje. i m 'agrada, m'agrada!

    Ara, anem ja a llegir la 3ª part! uo!
    Quines penques!!!: aquest cop més breu que els altres, però també està bé conèixer el punt de vista de l'altra noia... veure el seu paper real en el joc de tres... S'ha vist enganyada, traïda... ha estat un entremig, un "passar l'estona"; un punt de pas entre la reincidència d'ell.

    Trobo que és original que estiguis separant les entregues en els diferents punts de vista de cada personatge: les coses es veuen diferents depenent des d'on les observis... i a vegades, el pensament d'un no et deixa veure que realment l'altre també està patint, o gaudint, o... o qualsevol cosa. D'aquesta manera, no dones res per bó ni dolent. Tu presentes els fets, des de tots els cantons, i és el mateix lector qui decideix quin considera més oportú, o amb qui se sent més identificat... Ets "tu" qui tries des d'on tu vols mirar... m'agrada.

    apalins, vaig a veure el pròxim! ja que hi estem posats!

    ens veiem!
    Gemm@

l´Autor

ghn666

9 Relats

23 Comentaris

9501 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75