Que pensarà una fulla?

Un relat de: salieri

Què pensarà una fulla al veure l´octubre arribar?
Què pensara quan un vent fred comenci la seva pell acariciar?
Fulles, companyes de l´estiu ara marxaren sense avisar, ara son al terra, des de dalt de l´arbre, a ella no la poden sentir cridar.
Doncs les males llengües diuen que un foraster, anomenat tardor al poble esta a punt d´arribar.
I que va ser de les parelles, que al parc es venien a abraçar?
Ara la fulla veu el seu cos, marronós, on ahir el verd orgullós es venia a mostrar.
Altra fulla, en la seva caiguda, al seu costat va arribar a parar, i mirant-la aquesta li va explicar, "no pateixis, que la vida només marxa ara, per després tornar"
I és aquí quan la fulla és va fer gran.

Comentaris

  • tardor...[Ofensiu]
    tardors | 02-11-2007 | Valoració: 9

    perquè la tardor en si, és màgica, brutal, evocadora...

    sens dubte, la millor estació de l'any...


    m'ha agradat molt el relat/poema el...


    les fulles parlen! que gran!



    clara.

  • Molt...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2007 | Valoració: 10

    ...ben elaborat, súperoriginal. Les fulles fins i tot poden parlar; això està clar.
    D'altra banda, penso que l'hivern és necessari.

  • m'interesa molt[Ofensiu]
    Epicuri | 02-11-2007

    El que pensen les fulles. Un bon títol, molt evocador. Segueix escrivint, hi ha geni i poesía.

l´Autor

salieri

2 Relats

3 Comentaris

1564 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Només estic aqui per guadir del moment, només passava per aqui i m he aturat un momentq seure i a descansar mirant el capvespre. les lletres son com límatge del dia quan acava, despres de sentirles has de tancar els ulls i gudir-les en secret.