Què m'està passant?! (inacabat)

Un relat de: Aurinkon_Kuu

Què m'està passant? Se m'escapa de les mans. Però, mira : no veus com cau ?
Agafa-la, inútil! Què estàs fent?!
Estic immòbil davant tot, m'he petrificat davant l'astorament que m'han causat les contínues mirades que em dirigies. Perquè no em respon el cos?
De cop, les imatges de colors s'han desfet de la retina dels meus ulls tornant-se en un fons negre i trist. Com? No ho entenc. Què he fet?
Clac! Una punyalada et travessa la pell.
Em quedo parat observant la ferida. D'on ve?
Aixeco la mirada i t'hi veig, allí. Sóc la teva diana involuntària.
Zas! Un altre tall fa una incisió al meu cos, i observes com m'enfonso, sense poder reaccionar, sense poder pronunciar ni un sol lament. Crido tant com puc preguntant el motiu d'aquest atac. L'he començat jo. Jo? Impossible. Sí, però cert tanmateix. Cada cop que et veia la teva cara esdevenia trista i jo em feia enrera, girant cua i corrent per apagar aquella imatge que em torturava per dintre, però no vaig poder aguantar i vaig tornar a venir al teu costat, espantat i desesperat pel que et passava. Em vaig acostar, i vaig dir-te alguna cosa, però em vas donar l'esquena. Vaig pensar que potser t'hauria haver deixat tranquil·la un moment; però la meva confusió anava augmentant cada segon que passava. Què podia fer? Si obria la boca, no veia res. Aleshores... ho vaig entendre. Però...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Aurinkon_Kuu

18 Relats

20 Comentaris

20774 Lectures

Valoració de l'autor: 9.21

Biografia:
Hola a tothom!! Sóc l'Oriol, i tinc 17 anys, i sóc de Girona.

M'encanten els idiomes, la música, i escriure. M'agrada viatjar i coneixer de tot. I també la història, els animals, el camp, i el cinema, i els llibres, evidentment. M'encanta dormir, menjar, i sortir a donar un volt acompanyat d'algú, o de mi mateix :)

Si vols parlar amb mi: k_rgol_@hotmail.com
Si només tens curiositat per saber què n'és de la meva vida, pots anar a:

www.fotolog.com/wildsorrow

Gràcies.

"El dia que mor sense que no hagis fet res per a tu, és com si no hagués existit."


R en Cadena

"La senyora anNna em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora Ninaensucrada i a la senyora GaTeTa_PeRdUdA"

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")