Postal de París

Un relat de: Cynthia

Estimada clàudia, fa dies que plou sense descans, tot hi això els carrers son plens de gnom a gnom, fent honor a la ciutat de la passió i la fantasia. He visitat aquella petit botiga que em vas recomanar, la que fa cantonada amb el carrer "des fontaines" seguint el pont del que tan em parlaves, l'encant que desprenia em recordava tant a tu. He visitat els monuments i carrers mes típics, he menjat els llocs mes bonics de la ciutat, he vist les meravelloses vistes des dels quatre punts cardinals, i ara busco desesperadament el punt mes alt, per tirar aquest tall de paper, perquè jo també voldria ser un ocell lliure com tu. Aquí qualsevol que desencantí un sol esser humà es culpable de tot.

Comentaris

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Cada vegada millor[Ofensiu]
    BOLZANO | 11-06-2007

    La teva prosa cada vegada és més fluida. Suposo que ara entendràs que quan més s'escriure més se n'apren.
    Continua i si és possible enviem més postals.

l´Autor

Cynthia

3 Relats

7 Comentaris

2678 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Últims relats de l'autor