Per molt mal que et facin, sigues fort

Un relat de: Mericherry

M'ha fallat, sí. La persona que més estimo, ho ha fet, però amb part, involuntàriament.
Ocultar informació, per no fer-me mal en un moment del passat, és terrible per al present. Per això mateix, ni que em dol una mica, no faré cas omís i seguiré endavant amb un somriure, perquè ell, ja es sent prou malament. Al deixa'm a casa, va plorar de la ràbia, perquè ell sabia que m'havia fet mal, ni que jo no mostrés massa atenció al problema. Desprès del seu error, em va fer arribar el seu perdó. I em va dir, què s'havia adonat de moltes coses. Va sentir que em podia perdre, és va frustrar moltíssim, i és va adonar que el que sentia per mi era un sentiment immesurable. Que res ni ningú mai podria igualar ni superar.
Les estrelles, a la nit, han perdut la seva esplendor.
Sento que alguna cosa trobo a faltar, no sé si serà l'amor. Però desprès d'una tempesta sempre surt el sol.

Comentaris

  • Magnífic el missatge que[Ofensiu]
    Romy Ros | 11-12-2009 | Valoració: 10

    transmet el teu relat. I trobo genial el final: "...després d'una tempesta sempre surt el sol." Segueixo pensat que sigues benvinguda a RC!

  • confiança?[Ofensiu]
    Nyanga | 10-12-2009

    Bonica frase la del titol, plena de vitalitat, d'optimisme, de somriures...bonic i trist el poema, trist final en que notes que alguna cosa manca...potser tal vegada és la confiança?

    Una abraçada!