Estic bojament enamorada

Un relat de: Mericherry

Per què estic amb tu?
No es massa difícil contesta aquesta pregunta. I el més curiós és que té moltes respostes, unes 50, i només en 4 mesos, imaginat si en puc dir de coses de tu...

Primerament, Perquè m'acceptes tal com sóc.
Perquè la primera vegada que et vaig veure ja em vas cridar l'atenció, com oblidar els teus ulls?
Perquè quan ens anàvem veien, tu no ho saps però, no parava de mirar-te, sense importa'm si em veien.
Perquè vas decidir venir a busca'm la nostra primera nit, molt intensa i que mai oblidaré.
Perquè vas voler continuar coneixe'm
Perquè no te'n penedeixes
Perquè som molt iguals
Perquè compartim gustos, la majoria!
Perquè cada dia que passa, m'agrades més
Perquè tu ets senzillament tu, el noi més meravellós que he conegut.
Perquè ens han passat tantíssimes coses en quatre mesos, sobretot ens han passat moltes coses que dius, com pot ser? Som uns desastres!! Suposo que sabràs a què em refereixo.
Perquè aquest camí que vaig decidir compartir en tu, crec que és la decisió més sensata que he pogut prendre mai.
Perquè m'encanta anar a tot arreu amb tu
Perquè m'agrada quan em fas enrabiar
Perquè els teus petons són dolços i tendres
Perquè aprecies tot el que puc fer per tu
Perquè tens valor
Perquè a vegades, aguantes coses que no tindries pas.
Perquè no paro de pensar en tu en cap segon del dia.
Perquè ets detallista
Perquè em mires fixament i no pararies si no fos perquè et poso les mans inútilment.
Perquè m'has estat venint a veure des de la primera vegada que vam quedar, i jo això ho valoro molt.
Perquè te'n rius quan et pego, i fingeixes que no et faig mal, jaja menys aquella vegada, que sempre em recordaràs, jaja
Perquè ets pacient,
Perquè ets graciós i saps ser serio quan convé.
Perquè ets encantador
Perquè les teves mans sempre busquen les meves, te n'has adonat? Perquè jo si...
Perquè saps fem somriure quan estic trista
Perquè estic bojament enamorada de tu...
Perquè ets una persona legal
Perquè ets humil i sensat
Perquè estem fets l'un per l'altre, esta claríssim
Perquè donaria la vida per tu, i puc demostrar-ho
Perquè ets molt important per mi
Perquè ja no m'imagino la meva vida sense tu.
Perquè estàs al meu costat i sé que mai em fallaràs.
Perquè ets increïble
Perquè et fas estimar moltíssim
Perquè estic segura que cap noia t'ha estimat ni t'estimarà tant com ho faig jo.
Perquè també sé, que cap noi, m'ha estimat ni em podrà estimar tant com ho estàs fent tu.
Perquè m'has tornat a la vida, però d'una manera increïble, que jo pensava que no podria tornar.
Perquè tinc molta sort de poder estar amb una persona tant perfecta com tu.
Perquè he après a valora'm i a millorar com a persona
Perquè e pogut torna a aixeca'm de terra, amb un somriure d'orella a orella, gràcies a tu! :)
Perquè si hi ha algú en qui puc confiar és en tu, perquè ets la meva raó de ser!
Perquè em sento estimada, desitjada, sóc feliç , simplement.
Perquè no vull que tinguem fi.
Perquè t'estimaré la resta de la meva vida. Perquè no hi ha res que m'agradi tant com tu
Perquè SIIII



I et vull fer una promesa, Sempre, estaré al teu costat, per riure, plorar, ajuda't, acceptar les teves decisions, aconsella't, abraça't, et prometo amor i sinceritat i pot contar en mi per TOT, perquè aquí estic, al teu costat, i mai em separaré de tu.

M'he passat tota la nit escrivint, (be, no tota, només són les 3 del matí passades) però penso que t'ho mereixes, be, ja dormiré demà al matí, total, per les nits no ho puc fer si no estàs al meu costat abraçant-me.

i... me flipat! Jaja saps que estic boja, però boja per tu.
T'estimo tantíssim, m'atreus tant, com pot ser? Què m'has fet? Que m'has atrapat, i ara ja no tinc escapatòria, tampoc vull, perquè és el més gran plaer poder estar en tu, que mai se t'oblidi, que sense tu, jo no sóc res.

I ara sí, que espero que t'hagi quedat clar, i que mai se t'oblidi.
Són paraules, que surten del cor, t'ho prometo.

4 mesos en tu, que em sembla haver passat molt més temps al teu costat, que ha estat perfecte, genial, indescriptible (ho he fet lo millor que he pogut).

T'estimo T'estimo, i MAI deixaré de fer-ho, perquè tu, ets la meva droga, una droga sana, que mai deixaré.

Per tu, perquè et mereixes tot el millor que existeix en aquest món. Perquè ets una persona que sap veure la vida d'una manera fàcil, i que intenta fer veure a la seva novia, que la vida no és tan complicada com ella la veu. I que les coses passen, perquè han de passar.

Gracies per tot de veritat

4.o7.o9

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer