PER LA LLIBERTAT

Un relat de: Marc Freixas

Fes-li un somriure a la Lluna,
i protegeix amb els teus ulls a les estrelles brillants;
enlaira el cel que portes dins,
i demostra al Sol que encara ets viu.

Parla-li de tu a l'aire que respires,
i digues-li que tens tot el dret a pensar;
i si al respirar li ensenyessis les paraules sinceres que tens,
potser t'ajudaria a fer més dolçes les nostres il·lusions.

Digues-li que t'escolti al pensar,
i fes-li un somriure amb els teus llavis a la Lluna;
protegeix a les estrelles brillants del cel,
i demostra-li al Sol, que encara ens podem enlairar per la llibertat.

CRIDA ALS QUATRE VENTS PER LA NOSTRA ESTIMADA LLIBERTAT!!!!

Comentaris

  • Lluna i sol[Ofensiu]
    T. Cargol | 27-08-2004

    La lluna evoca la mare i el sol al pare, segons diuen els psicoanalistes, si no vaig equivocat.

    T. cargol

  • Lallibertat...[Ofensiu]
    Biel Martí | 27-08-2004 | Valoració: 9

    ... és com un globus que puja, però que mai arriba al cel, com va dir un personatge que només fou capaç de crear aquesta frase bona en tota la seva carrera... Tu n'has creat unes quantes més!

    PEr cert, no cal que t'insultis tant en els teus comentaris, els que m'has deixat a Yago, que m'ha acabat sabent greu i tot!

  • llibertat[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 27-08-2004 | Valoració: 9

    Per la llibertat s'ha perdut la vida, per viure lliures s'han fet revolucions, qui es pot negar als drets adquirits pel sol fet de néixer! La llibertat encara hi ha qui no la té. Però s'ha de lluitar per les llibertats dels homes i les dones.
    Estic amb tu.
    ----
    Poetrix.- És un moviment internacional. Fa uns anys que funciona: Brazil, Espanya, Argentina, Chile, és una alternativa al haiku i sense "cotilles" de s'il.labes (5,7,5) Si vols pot entrar al Google.es i demanes POETRIX, tindrás més informació.
    Hauren de demanar ens posin un foro, no ?
    Records.

  • Ho faré[Ofensiu]
    Queca | 26-08-2004 | Valoració: 10

    Sempre ho he reivindicat, i no em cansaré de fer-ho mai.

    Estigues tranquil, pots comptar amb mi per continuar propagant als quatre vents la llibertat. I segur que hi haurà molts més.

    Moltes gràcies pels teus comentaris!!
    Una forta abraçada i un petonàs!!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Marc Freixas

Marc Freixas

725 Relats

1414 Comentaris

872457 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
Vaig neixer a Sant Pere de Riudebitlles -poble situat a la comarca de l'Alt Penedes amb provincia de Barcelona- un 13 de gener de 1975... o sigui que jo vaig arribar quan un impresentable moria pel be de tots en aquest mateix any.
Es ben cert que jo tambe soc fill d'una generacio covarda, pero per fer-hi quelcom, faig servir el poema com a fil conductor de la meva propia vida, i aixi, d'aquesta manera ressegueixo el bell paisatge de punta a punta amb el vers ben primitiu i nu... sense poema no soc res, i aixo ho saben be la gent que m'estima i m'envolta per aquest fotut mon que ens fa viure sempre depressa i a contracorrent.
Tinc una dona meravellosa,i dos fills maquissims : la Marina de 10 anys i en Biel de 3.
Prefereixo que no em valoreu, gracies.