Pensaments davant el mar de Calafell

Un relat de: Noia Targarina



Davant el mar els pensaments flueixen,
I penses en tot el que has viscut,
I en tot el que et queda per viure,
La vida són moments,
Instants precisos,
I cada moment que vius,
i vius bé, és com un regal,
Per això has de gaudir
de cada moment,
has d’aconseguir ser feliç,
I gaudir de cada moment,
I aconseguir ser feliç un mateix,
Ja que si tu ets feliç els altres també
Que bonica és la felicitat,
La felicitat se la fa un mateix,
Així és la vida!

Comentaris

  • Assaborint la felicitat: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-02-2022 | Valoració: 10

    Els teus pensaments són molt bons i tenen molt bona reflexió. Sí, l'important és gaudir dels moments que van passant. És molt profund aquest poema.
    M'ha agradat molt, Noia.
    Saluts i abraçades.

  • Per exemple...[Ofensiu]
    Atlantis | 16-02-2022


    Comences parlant del mar....
    continua parlant del mar, de les onades que a vegades son suaus i altres abruptes, que riuen amb el seu soroll o ploren...però que no deixen de onejar...transforme't amb mar...
    Si poses els teus sentiments al mar...el poema pot ser molt bonic.
    Perdona pel rotllo....


  • et llegeixo[Ofensiu]
    Atlantis | 16-02-2022

    Hola Noia Tarongina. Primer de tot gràcies per deixar-me un comentari al meu relat.

    Segon: no et conec però per pseudònim que utilitzes t'imagino jove i pel que escrius sembla que has perdut algú molt estimat (marit, parella?)i que escriure t'ajuda. Escriure sempre ajuda, però seria millor que intentessis dir tot el què et passa amb paraules diferents de les que utilitzem quan parlem. Buscant imatges que et suggerissen el dolor i la solitud, tal com fas en aquest poema mirant el mar...Potser t'aniria bé, si t'agrada escriure, apuntar-te en algun taller d'escriptura o llegir i fer exercicis d'algun poema o relat d'algú conegut o de gent que escriu aquí a relats, que no diuen explícitament el què els hi passa però que expressen també els seus sentiments.

    Si t'ho fas, crec que guanyarien en qualitat els teus relats i tu et sentiries més satisfeta del que escrius. I també t'ajudaria.

    Fes l'intent. T'animo a què t'hi posis.

    Amb afecte.