penediments

Un relat de: ifigenia

En acabar d'escoltar el conte mil i u el rei es va relaxar i va acariciar Schahrasad.
L'home es va rendir a l'encant de la jove i va decidir acabar amb aquella bogeria que l'havia obligat decapitar tantes verges del país.
- Demana'm el que vulguis- va concedir el monarca.
Ella va desitjar un conte. Escoltar un conte.
- Em sap greu, però no en sé cap.
- És clar - va sospirar la noia decebuda -homes-
El rei va percebre el desencant. Li va semblar que potser s'havia precipitat derogant les decapitacions. Sense dubtar va ordenar.
Aquell matí la Schahrasad va esmorzar reina i viuda.

Comentaris

  • Penso el mateix[Ofensiu]
    El follet de la son | 03-08-2006

    El deix de crítica és evident i el joc entre text, crítica i gir de la història creen un conjunt ple d'originalitat, però també jo penso que podries haver tret més suc a la història en el sentit que podries haver-la desenvolupat més sense trencar el factor de sorpresa que volies i que sens dubte has aconseguit imprimir al relat. Endavant!!

  • esta molt be...[Ofensiu]
    gateta | 14-04-2005 | Valoració: 9

    esta molt be... m'ha encantat.. es una bona historia... encata que li podries aver tret més zuc... però esta molt bé... Et convido a que et llegegix els meus relats con viatge al infinit ,l'amor darrere de la mort, etc... suposo que t'agradaran..

l´Autor

Foto de perfil de ifigenia

ifigenia

1 Relats

2 Comentaris

1393 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor