Paradís

Un relat de: bdjer

Aquell càlid indret
Esdevingué estrany als seus ulls,
Però li reconfortà la ment:
No era el mateix de sempre.

S'adonà que el seu món
Ja havia quedat enrere...

El tacte de la fina sorra
Se li escapolia entre els dits
I la suau brisa marina
Li despentinava els cabells.

El tènue so de les onades
Junt amb la calidesa de l'aigua
Li captivava els sentits,
I li besava suaument les cames.

I al caure la nit
Lentament es descordà la brusa
Sentint la llum de la lluna
Acaronar-la tota, nua.

I s'adonà que el seu món
Ja havia quedat enrere...

Es tragué el penjoll que sempre duia,
I el regalà silenciosament al mar.
Es deixà caure damunt la sorra,

Era lliure.

Comentaris

  • És talment[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 08-09-2005

    com un quadre. Descrius tan bé les imatges, que és com si estigués veient tot l que dius davant dels meus ulls.

    La sensació de llibertat que només el mar sap regalar-nos va més enllà de les lletres, dels versos, i omple l'ànima del lector d'una manera extraordinària.

    Trobo que tens talent per escriure, i t'animo a que ho continuis fent.

    Una abraçada.

    Salz.

  • mar - montse assens | 24-04-2005 | Valoració: 10

    un poema preciós...
    com tots els altres que he llegit , i que lamento no haver-ho fet abans

    vull felicitar-te pels teus poemes,
    i més quan penso que si a la teva edad ja escrius així... doncs com escriuràs d'aquí uns anys...
    espero no perdre-m'ho

    una abraçada

  • i el mar...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-04-2005 | Valoració: 10

    s´endú el penjoll, la roba, el passat i els records malguarits d´antigues nits i nua... damunt la sorra encara humida... mirà la lluna nua com ella també... i respirà fons i eixí del seu interior un nou alè de llibertat... i les onades calmaren el seu desig i l´adormiren amb el seu so suau...
    poema relaxant, dolç, íntim i alliberador... tens màgia en la teva ment i dits de seda per escriure amb elegància versos del cor.
    un petó, wapíssima!!!

  • imatges precioses...[Ofensiu]
    ROSASP | 22-04-2005

    Moltes vegades ens sentim lligats per molts records que són difícils d'oblidar. Aquest sentiment de llibertat que anomenes es pot donar quan un dia determinat es comencen a veure colors diferents que l'enyor difuminava, sensacions desconegudes que són l'inici d'un altre camí. ..
    Quan pot llençar aquestes imatges enganxades al cap i al cor (en el cas del poema el penjoll que sempre duia penjat) s'està preparat amb uns lligams que tallen la llibertat de cercar nous somnis.
    Un petit paradís!
    Una abraçada molt gran!

  • Sentiment de Llibertat![Ofensiu]
    kispar fidu | 22-04-2005

    Aquest sentiment que t'han ens agrada i que t'han desitgem. Sentir-nos lliures! Ja sigui tumbats en l'arena notant el nostre cos enfonsar-se entre els suaus grans de sorra, ja sigui caminant dalt les muntanyes i sentint l'aire fred acariciant-te les galtes, ja sigui (en el meu cas, ;) ) damunt la bici sentint-te dominant de la velocitat i sentint-te lliure amb els moviments! Hi ha moltes maneres de sentir la Llibertat. Un paradís, on els problemes fugen, i per un instant, pel cap només ens ronden bells pensaments que ens fan tenir l'ànima tranquil·la.

    Uns moments de relax, de calma, que ens evadeixen d'aquesta vida tan moguda...

l´Autor

Foto de perfil de bdjer

bdjer

30 Relats

116 Comentaris

54510 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Sóc l'Helena, i poca cosa més.

Torno a escriure aquí després de dos anys sense "trepitjar" aquesta web. Ja han quedat enrere la majoria dels sentiments i pensaments que vaig deixar en forma de paraules, però sempre és bo recordar-los. Per tant, podeu considerar una nova etapa a partir dels nous escrits.

Nous racons.

Si algú vol parlar... elsteussomnis@hotmail.com

I no deixem mai d'escriure.