només una pregunta.

Un relat de: Espiral
Per què seguir si sabem que no avança, que no va enlloc perquè no té lloc on anar, que ha mort el somriure com el vaixell de paper que navega en l'oceà, que s'enfonsa, perquè pesa massa la rutina, i els desitos són utopies que un dia van deixar-nos de costat, i ja no reconec la lluna en els teus ulls de mar i les estrelles que em regales ja no tene llum, per què seguir si nadem en una tassa buida de cafè descafeïnat i ens ofeguem i es dilueixen les nostres forces i precipiten al fons com el sucre, les ganes de seguir lluitant.

Comentaris

  • El vaixell de la Mar Bella[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 06-01-2012 | Valoració: 10

    El vaixell de la Mar Bella era allí quan van fer les reformes de la platja i el parc. Ara és un somni que sura dins la sorra. En sobresurten unes parts que les podem veure , tocar i serveixen per imaginar el que hi ha a sota. Sempre que hi passejo se m'hi en van els ulls. I ahir menjava xocolata calenta amb tortell abans de la cavalcada. La vaig veure amb l'Olga, ma dona, ma germana, el seu marit i el nebot Bernat, de tres anys i una corona de cartró al cap. La vaig veure a la Rambla, tocant el Casino de l'Aliança. Com has encertat visc a Ramon Turró-Joncar, cantonada amb Marià Aguiló. Hi tens les portes obertes. Una forta abraçada i bon any nou poblenovina!

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Espiral

Espiral

54 Relats

153 Comentaris

60268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
...I al capdevall descobrim amb sorpresa
que fet i fet, l'essencial s'amaga
rere el gest repetit sense peresa
rere el somriure que ens infon coratge
i sobretot rere l'amor que es dóna
sense exigir favors ni recompenses.

Miquel Martí i Pol


¿Qué es poesía? dices mientras clavas
en mi pupila tu pupila azul.
¿Qué es poesía? ¿Y tú me lo preguntas?
Poesía... eres tú.

G. A. Bécquer


si voleu descobrir-me una mica més... http://lletresiespirals.blogspot.com.es/