No vull el teu piropo

Un relat de: vadevitu
Va ser ahir quan vaig anar a tornar un llibre a la bústia de la biblioteca, darrere meu hi havia un noi amb un parell d'amics asseguts en un banc. Ell se sentia valent i eufòric mentre estava dient: "¿Has visto?, mira, mira esto, mira que culo, te voy a lamer..., Mira, mira....

Aquestes paraules anaven dirigides a mi, el meu cor es va començar accelerar, i jo em girava per si s'acostava.

Les seves paraules eren ofensives i els seus amics reien, els feia gràcia tot el que m'anava dient.

I el meu cor?, accelerat
I el meu cervell bloquejat
I tota jo?, espantada

Quan vaig tornar a passar pel seu costat el vaig mirar fixament, i per dins meu va ressonar un crit que no va sentir ningú! Fill de puta!!!

Vaig seguir el meu camí, mentres ell em mirava de lluny.

Ja n'hi ha prou!

Comentaris

  • Bon article.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 11-03-2021 | Valoració: 8

    Crec que fas un article sobre la violència de gènere i el masclisme, en forma d'exemple, i l'article a més és entretingut.

    Fas molt bé la situació real, que passa alguna que altra vegada desgraciadament en la vida. Pobra noia, "piropejada" per aquests pocavergonyes. És humiliant. Això no hauria de passar en la vida real. Però passa...

    En fi, enhorabona per aquest bastant notable article, i ens veurem per aquí!!

l´Autor

vadevitu

3 Relats

5 Comentaris

900 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor