No tornaràs...

Un relat de: Lídia Raventós Rigual

La meva mirada perduda entre les ones de la sorra i els granets de l'aigua…

Els meus peus xocant amb l'aigua del mar que rere meu va esborrant tots els passos que he marcat. I avui sé, que ja no arribaràs...

Parelles passejant, nens jugant amb la sorra, adolescents que ja tornen cap a casa. El sol s'està amagant.

El vent mou els meus cabells negres, i la meva faldilla llarga i ataronjada com els matisos del cel rogenc. Els meus ulls es ceguen amb la lluentó dels últims rajos de sol del dia.

Avis amb els seus nets, parelles joves perdent-se entre els seus petons. I jo, sola… avui sé que ja no tornaràs…
La mar quieta, tranquil·la, suau, tendre, cristal·lina, preciosa… [...]
El reflex del sol sobre seu i tu… que ja no vindràs

La mar més bonica és avui. Aparença perversa, ella es va emportar el teu cos entre les profunditats,i avui sé, però, que el teu amor és, i serà, sempre meu.

Comentaris

  • Sembla[Ofensiu]
    Nina Abril | 10-04-2007

    que sigui un amor trencat i és la mort qui se l'ha endut. Mmmmh..

  • Molt bo![Ofensiu]
    diesi | 05-04-2007 | Valoració: 10

    Avui he llegit el teu comentari i no m'he pogut estar de passar-me per aquí. Aquest és el primer relat teu que llegeixo i et prometo que et continuaré llegint. Merci!

    b#NaT#b

  • M'ENCANTA LA SENZILLESA [Ofensiu]
    TESS | 02-04-2007 | Valoració: 9

    Hola Lídia, és clar que me'n recordo de tu, i per això jo també havia tingut curiositat per llegir els teus relats! T'haig de dir que, tot i la seva senzillesa, aquest m'ha encantat, i m'ha emocionat també! Segueix així! petonx,

  • Quan hi és però no hi és[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-09-2006 | Valoració: 9

    Quanta possessió! ( No ho dic amb mala fe ). A mi, això em passa quan m'enamoro. Somnio i desitjo, i pinto a la meva imaginació cors de mil formes. Últimament em trobo força sol, i penso: si tot això es tornés real...

  • tot pot torna...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 04-09-2006 | Valoració: 9

    sort preciosa... m'encanta!

    bs**

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Lídia Raventós Rigual

13 Relats

45 Comentaris

23199 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
El meu desig d'escriure va sorgir sense esperar-ho. Un dia, trista i engoixada, el paper i el llapis van ser el meu refugi. Des de aleshores, no només em serveixen per desforgar-me sinó també per deixa reflexades les meves idees i sentiments.

petons!


si voleu podeu contectar amb mi a través de:
peke_bsk14@hotmail.com