No podia ser possible...

Un relat de: arciris

Quan t'han tractat malament,
ho llences tot al vent.
Plors, tristesa, neguit;
tot unit, un crit.

Una nit estrellada, amb música de fons...
Et ve un noi i et fa dos petons.
Et mira, el mires...
Tot era molt bonic,
però nomès amb un segon
i una simple qüestió
tot va fugir.

La vida continua i cal seguir endavant
però el dolor trigarà a marxar.

Quan t'han tractat malament,
ho llences tot al vent.
Plors, tristesa, neguit;
tot unit, un crit.

Comentaris

  • Lecram | 10-04-2006 | Valoració: 10

    és la primera vegada que et llegeixo i la veritat es que aquest text, es d'aquells que t'hi quedes pensant (com dius a la teva biografia); si te de ser sincer et dic: que m'agradat molt.

    A mi també m'agrada força llegir textos amb "rerefons".

    Espero que segueixis escrivint....

    Lecram

  • aprenentatge...[Ofensiu]
    ROSASP | 02-09-2005

    Del dolor i del desencís neix un crit que s'enlaira. Surt enfora per perdre's lentament en la llunyania.
    El cor s'allibera lentament i en el camí s'obren noves esperances.
    Tenim la força suficient per anar sempre endavant i aprendre a cicatritzar les ferides, forma part de la vida i de la naturalesa humana.
    Un poema positiu, malgrat el dolor que vessen els seus versos. Un crit que s'ha fet escoltar de dins a fora i de fora a dins.

    Una abraçada!

  • Ten raó...[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Quan t'han tractat malament, ho deixes tot, creences, simplement, tot...
    Perque et penses que tot es igual, que tothom es igual, i que et pot tornar a passar.
    En canvi l'amor, es l'unic sentiment que cura tot aixo, perque té aquest poder, aquest, "quelcom", que ho fa possible.
    Bé, nomes dirte que m'ha agradat molt el poema, l'estructura també.
    Et seguire llegint.
    Molts petons*

  • podia ser[Ofensiu]
    donablanca | 14-05-2005 | Valoració: 10

    molt sincer, sensible, amarg però a l'hora positiu

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de arciris

arciris

4 Relats

9 Comentaris

4148 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer el 28 d'octubre del 88...una noia riallera (aixo diuen) i que amb aixó de l'escriptura encara no té massa practica... és fa el que es pot...
m'agrada llegir tot tious d'escrits però sobretot els que després de llegir-los et quedes una bona estona pensant, o aquells que mentre els llegeixes et cau alguna que altra llàgrima galtes avall...