Nit infinita

Un relat de: ::bruixeta::

Es de nit. I jo camino tranquil·lament pels petits carrers de la gran ciutat. De sobte, en passar sota la llum d'un fanal, una ombra m'avança i desapareix enllà.
Es de nit. I jo camino pensativa pels petits carrers de la gran ciutat. De sobte, en passar sota la llum d'un fanal, una ombra m'avança i desapareix enllà.
Es de nit. I jo camino preocupada pels petits carrers de la gran ciutat. De sobte, en passar sota la llum d'un fanal, l'ombra m'avança i desapareix enllà.
Es de nit. I jo corro atemorida pels petits carrers de la gran ciutat...

Comentaris

  • La foscor[Ofensiu]
    Bonhomia | 07-12-2007 | Valoració: 10

    La foscor, no sé per què, fa por. Ens podem sentir intimidats per una espècie de no-res que amb la imaginació transformem en alguna cosa, encara que no sempre definida, o una mica, o completament. És la paranoia. No som capaços de ser realistes i anar o estar tranquil.lament per o en un lloc acompanyats de la foscor. Si això augmenta considerablement, fins i tot pot arribar a ser un problema psicològic.
    Però jo crec que raonant la situació, util.litzant el cap, podem anular-ho.


    Sergi

  • està bé[Ofensiu]
    ANEROL | 22-11-2007

    aquesta repetició per arribar a la resolució, una por en crecendo amb una fugida

l´Autor

Foto de perfil de ::bruixeta::

::bruixeta::

10 Relats

17 Comentaris

12665 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Desde que he nascut, fins ara
m'he ocupat
de viure...

"Els petons robats,
sempre són els més dolços."