nit alada

Un relat de: ariusa94
PRIMERA PART

Era una nit calurosa d'estiu. M'havia endut el matalàs a la terrassa del pis de dalt i estava llegint històries a l'ordinador. Em distreia sovint mitant els estels. No hi havia núvols i la lluna ja no es veia.
De sobte, una cosa pesada, negra i calenta em va caure a sobre traient-me de les meves fantasies.
- No et moguis
Vaig obeïr. La veu, d'un home jove es va veure interrompuda per un aleteig que es sentia per sobre nostre.
"ratpenats" vaig pensar. Però al veure'ls es va fer més que obvi que ratpenats no eren.

S'assemblaven als humans, però unes ales negres com la nit els sortien de l'esquena. Quan se'n van haver anat, el que m'havia vaigut a sobre es va reincorporar deixant-se veure per primer cop i espantant-me fins al punt d'arraconar-me en un racó tremolant de por: Era un d'ells.

Vaig notar el sol sobre meu. Els cabells, se'm enganxaven al coll i se'm feia impossible moure'm. Encara tremolava pel que havia passat la nit anterior.
- un somni- em vaig dir- ha de se un somni.
I ho havia de ser.... Em vaig aixecar, ho vaig recollir tot i , de sobte, ho vaig veure: la prova de que no ho havia estat.
Una ploma negra va caure suaument d'entre els llençols. Era massa gran per a ser d'un ocell i la única alternativa possible era el noi que havia caigut del cel de la nit anterior.
Vaig tornar a tremolar de por. M'havia deixat marca.

Comentaris

  • Uoola[Ofensiu]
    Alorma | 20-05-2012 | Valoració: 6

    Mola el gat!

    Ei! M'ha agradat lo relat, aixo si, vigila les paraules que avegades se t'escapen lletres :D

    Pero mola! Sigeix asix!

l´Autor

Foto de perfil de ariusa94

ariusa94

2 Relats

1 Comentaris

996 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor