Nanorepte 421: Els contes infantils(12-02-2011)

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]
Nanorelat guanyador:

El Patufet contemporani - berenguer

-…i l’estatutet era tan i tan petit que el tribunal constitucional se’l va cruspir d’una mossada.

———o0o———


Resta de nanorelats participants:

Accident laboral – copernic
La protagonista, distreta, va provocar un incendi a casa. Adéu ventafocs, príncep blau i la mare que ho va parir.

Mentider per necessitat - Joan Gausachs i Marí
Aquell any va ser un hivern molt cru. En Pinotxo va decidir dir moltes mentides per no passar fred.

Un conte diferent - Joan G. Pons
-Avi, explica'm el conte de la cabreta !
-Mentre berenes.
-Però sense el llop...
-La cabreta feliç que estima les formigues.

Maleït bolet! - Rosella
La Dorothy va perdre les seves meravelloses sabates vermelles per culpa del tros de bolet que li va donar l’Alícia.

Delicatessen - Mercè Bellfort
La princesa era tan autèntica que dubtà si aquell dolor insuportable a l'espinada el causava un pèsol o un àcar.

En va fer un gra massa - darkman
Ara resulta que el porquet constructor viu sota d’un pont... no feia cases tan fermes!?

La patadeta vermella - tristaina
Deixant la drecera, la caputxeta somriu maliciosa, recordant al llop, estès a terra, que udola de dolor a l'entrecuix.

La SGAE actua de nou - SenyorTu
Els hereus de l’autor de Blancaneus i els set nanets demanden drets d’autor als productors d’una pel•lícula pornogràfica.

Un bon conte... - brins
Aquella nit, l'avi en lloc de relatar als nens contes d'Andersen, preferí explicar-los un conte "xino". Es titulava: "Promeses electorals"

Les pomes de la caputxeta - Rakpunzel
Però el llop no volia les pomes de l'àvia...per a sentir-la millor.

[Sense títol] - petakin
-No m'agrada
-Fill que el llop es menji l'àvia no t'ha d'agradar el que has de fer es adormir-te collons!!

Un personatge de la seva època - relatus
Amics desapareguts, família inexistent, pèrdua de llinatge... Davant aquest panorama, la Bella dorment se’n tornà al llit, per sempre.


Nanorelats for a de concurs:

La sabata de cristall - Vladimir
En contemplar les tres-centes vint-i-nou noies arrenglerades, el príncep va intuir que s’havia equivocat d’estratègia: totes calçaven un trenta-sis.


Troballa - Nonna_Carme
La rateta que escombrava l'escaleta, en comptes de trobar un dineret, trobà un paperet que deia : Polítics! Pura merda!


Somnis humits - berenguer
La caputxeta, ja amb divuit anys, somiava cada nit que el llop se la menjava tota.


———o0o———


Enllaços al fòrum:

Resultat i comentari dels participants

Votacions

Convocatòria Nanorepte

Comentaris