NANOREPTE 236 - L'última llàgrima

Un relat de: [ contrasenya recuperada ]

Nanorepte 236

El nanorepte guanyador ha estat...



Soledat. - Crohnic

Instants abans de morir deixà caure una última llàgrima, no per la tristesa de marxar, sinó per fer-ho tot sol.



* * *



La resta de nanos particpants són:



L'última llàgrima. - Enric Monreal i Grañé
Espessa. Carrega neguits nocturns, vitals. Rítmica sanglotada la vessa, perfilada, panxuda, sac de verí. Però el sol despunta, i demà...

Els homes no ploren, mare. - foster
Aguantà tot el dol pel seu pare a peu dret, immutable. En veure-la, deixà anar la primera i última llàgrima...

L'últim adéu. - Núria Niubó
Dels meus ulls s'ha vessat l'última llàgrima.
En el mirall del meu cor ja no hi ha el teu reflex.

La capsa mullada. - Joan González Pons
A la meva capsa mullada de la tristesa, hi conservava l'última llàgrima.
Malauradament sempre era repetida.

Maduresa. - darkman
Primer va ser la taca vermella, després aquells pèls molestos. Una llàgrima rodolà galta avall. Encara no volia fer-se gran.

Diagnòstic. - Mercè Bellfort
Era una dona de llàgrima fàcil però quan li diagnosticaren el càncer decidí deixar de plorar: era temps de lluitar.

Metamorfosi. - angie
D'ençà una època plena de plors incontenibles, reconvertí les llàgrimes en rius de tinta : es va fer relataire.

La nina que plora. - Xantalam
Bo i veient que era la última llàgrima, que no vessava cap més, la nena plorà inconsolablement.

L'inici del pou més profund. - jacobè
Quan el pare li digué: qui pogués plorar amb els teus ulls, deixà de fer-ho i s'abandonà a la fosca.

Impassible. - mjesus
Acostumat a veure violència a través del televisor, decidí que aquella era l'última llàgrima. Se li corsecà el cor.

Diuen... - Joan Gausachs i Marí
Diuen que el cocodrils ploren en fer la digestió. Pobre Jan! S'ho va creure, s'hi va acostar i...
-Cocodril Dundee-

Amor intemporal. - brins
Diuen que vessi l´última llàgrima perquè ja eres molt gran... Ignoren que, dins del record, hi neixes cada dia, mare...

Nanorelat fora de concurs per normativa -excés de mots-.



Un bressol per estrenar. - sandra D. Roigs
S'empassà l'última llàgrima, quan descobrí un bressol per estrenar a l'habitació de matrimoni. Deixà de sentir un plor infantil a dins. Ell l'havia escoltat.

Votacions


Veredicte

Comentaris

  • Bons relats.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 06-09-2009 | Valoració: 9

    Estan molt bé els relats. És bona idea de fer un concurs de relats, m'agrada la idea.

    Tal vegada hauria de fer un concurs de relats al meu portal... O tal vegada hauria d'esperar a que aquest tingués més popularitat.

    En fi, ens veurem per aquí noi. A reveure!!