Mudança

Un relat de: Trovin

He estat aquets dies de "mudança ", he buidat una casa que tenim a fora, i com que la volem llogar, ho he tret tot, han vingut .paletes, fusters, pintors etc.... ! una feinada de por !.
Ha sortit de tot , desde fotografies que no recordava, diplomes dels meus fills , quan eran petits, aquell rebut que ara fa riurer, tot a mida que m'ho mirava era com una pel-licula que anava pasan devant dels ulls , i tornava a viurer las mil i una sensesions, de somriurer, emocionar-me i esclatar a riurer, recordan aquesta o aquella sitoació , viscuda fa una pila d'anys.
Vaig tornari al cap d'un parell de dies , per fer una repesada,i al obrir un calaix ,( que havia de ser buit ) vaig trobar entre uns papers , una carta .
M'ho vaig endur tot cap a casa i el vespre vaig començar a mirar-ho , quasi tot era paparassa i l'ultim era , la carta.
La vaig reconeixar ,era meva , per Al meu home.
L'havia escrit feia 19 anys, mai me va dir que l'hi havia arribat i l'havia llegit.
Alla estava en el fons d'un calaix, tots aquets anys va estar alla esperan , que unes mudanças la fesin sortir de la foscor d'un calaix.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Trovin

6 Relats

2 Comentaris

4105 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00