Motius

Un relat de: lluitant

Dona'm dos motius
per deslligar l'ultim globus
i resseguir com s'enlaire
fins que s'esvaeix.

Dona-me'n dos
i deixare tot el que tingui,
per poder alçar-me,
a la mateixa altura que tu.

Dona-me'ls
i agafare una maleta
per poder fugir,
on ningú mai mès ens pugui trobar.

Hi ha tants llocs
al nostre voltant.
Hi ha tanta llum
al final del carrer.
Em criden, ho sents?
Em criden!
Doname'ls! i esperaré...

Si...
els tinc!
El primer, que m'estimes
i que jo t'estimo, el darrer.









Comentaris

  • hi ha en el poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 06-05-2006 | Valoració: 10

    quelcom d'innocent, de màgia, de llum, d'espontaneitat, de romanticisme fresc, de llenguatge suau i rebel, d'amor juganer i valent, de desafiadament a la quietud fòssil que et va morir esperant... hi ha quelcom de poètic i bell, de persona... LLUITANT!
    una abraçada.

  • L'amor que sempre sorgeix entre les paraules![Ofensiu]
    kispar fidu | 06-05-2006

    eis! bones! Com va acabar ahir la nit? Va estar wapo, eh! A mi em va molar molt! De fet, aquests balls i l'ambient que s'hi crea sempre em fan sentir molt bé! ;)

    Sovint és l'amor qui ens incita a escriure: els pensaments cap a aquella persona que mai s'allunyen de nosaltres; aquella imatge que resta constant en la nostra mirada; aquelles sensacions immòbils que ens recorren per dintre...

    Com han dit més avall, en el tema de l'amor sovint no cal (o més ben dit: és impossible) buscar-ne o trobar-ne els motius; simplement sorgeix i no podem evitar-lo o es fa immensament difícil. Tot i així, seguim buscant-te els "per què's" i ens qüestionem dubtes constantment... se sol fer innevitable...

    ei! la foto és del Parc de St.Llorenç del Munt, oi? (de camí a la Mola... --> el meu pare sempre li ha dit la màquina de tren al que es veu entre els arbres... ;) jejejeje)

    apali! ens veiem enmig d'una rotllana dansaire o entre les lletres d'una pàgina de somnis! ;)

    que vagi bé!
    Gemm@

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de lluitant

lluitant

6 Relats

25 Comentaris

6809 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia: