Moments...

Un relat de: empordà
D'avant del mediterrani...l'olor de mar es profund intens, la brisa toca la meva ànima profundament, el sol tímid sobre surt entre els núvols que pinten un cel de febrer.... la mirada es perd en l'infinit, el temps no hi entén però que li vols explicar...pobre temps... i el cor recorda...la felicitat d'un passat, el ulls es tanquen i ajuden per transportar el cos on vol estar, al teu costat, et sento, em parles, em toques, m'estimes. t'estimo...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de empordà

empordà

4 Relats

6 Comentaris

2721 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Molt Enamorada de l'Empordà la terra que m'ha vist créixer, crec que la vida la anem fent amb petits detalls que a vegades son difícils deprecià però quan els trobes a faltar t'adones que son molt importants....m'encanten les coses senzilles, la gent directe, el que mes detesto son les mentides... diuen que soc molt amiga dels meus amics, tot i que en tinc pocs... després de la vivència passada que m'ha deixat bastant tocada... i suposo que també el fer-me més gran m'ha fet molt més selectiva amb tot. m'encanta l'esport i passejar acompanyada dels paisatges que m'envolten...m'agrada llegir i fa poc temps que escric com em sento.