M'encanta mirar-te mentres dorms...

Un relat de: ziar
Aunque mai contestis.
M' Agrada cuan em menges a petons, i jo soc incapaç de separar els meus llabis dels teus.
Les papallones que nomes tu pots fer-me sentir; amb algunes paraules, amb grans caricies o amb simples moments complices.
Mencanta que vinguis a mi si sents que tens fred, i jo abraçarte i que la meva calor t'escalfi, que em fagis el teu plat prefreit i no li posis ceba, perque saps que no m'agrada...
O que m'expliquis tantes coses de tu! Perque vui saber-ne mes i mes i mes...
Simplement estar al teu costat, proteginte en el que pugui d'aquest curios mon completament esbojarrat.

Se del cert que mai m'ho donarás tot ( si mes no el que jo vui donar-te, el que jo soc capaç....).
Se que mai cuneixare als teus pares o m'agafaras de la mà pels carrers de París.
Se també que mai em regalaras un anell de compromís amb un grabat que digui: Ho ets tot per mi!
Se que mai confesarás un dia de matinada que m'estimes com ningú i que vols compartir-ho tot al meu costat.
Se que mai rebre una rosa per Sant jordi o un regal per nadal. Mai em portarás un fi de setmana a la teva casa de les afores, o m'estimaras per sempre mes.
Mai passejarem juntes pels carrers de Barcelona amb un gran somriure, ni mai m'invitaras a un restaurant romàntic amb veles i champán.
Se que mai seré el teu únic mon, la única al teu pensament, la única rao per la cual el teu cor batega mes depressa.. i segurament tot això cada cop anira a menys i arribará un dia en que ja ni et vegi.

Mai em donaras el que sempre e ansiat de tu, per que testimu com a ningú.
Pero m'omple tan que m'acariciis una mica cada dia, cada poc que em dones i entrar una miqueta mes en tu..
que et miru i penso: que mes dona?

M'encanta veure com dorms...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de ziar

ziar

3 Relats

1 Comentaris

2463 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00