Más de cinco razones

Un relat de: LaiaXXX

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Era l'últim dia d'agost, a València, i feia una xafogor d'eixes que t'ofeguen el cor i gairebé no et deixen ni respirar. Tanmateix, el pis estava orientat cap a la mar, així que, amb el meu cos torrat pel sol, bru però envellit, em vaig recolzar contra la finestra, amb la copa de vi en una mà i el cigarret en l'altra. L'olor salada de l'aigua em va recordar les vesprades d'estiu quan anàvem a la platja, quan encara no teníem por d'envellir i mostràvem la bellesa del nostre cos sense vergonya.
Adrià va rondinar, parlava a estones curtes sobre coses que tal vegada era millor no sentir. Sentia enveja dels seus somnis, dels seus desitjos, de tot el que havia viscut i del que volia viure, perquè sabia que jo mai no seria capaç de viure-ho de la mateixa manera. Vaig sentir el meu sexe calent contra el cantó de la finestra i un filet d'esperma va regalimar fins al terra. Notava com si un rellotge vibrara dintre meu, com contreia les parets de la meua vagina, cada vegada més ràpid... Volia mantenir la sensació d'escalfor, així que em vaig alçar per a no sentir res que m'oprimira. Em vaig dirigir cap al llit on jeia Adrià i em vaig abocar contra el seu cos suau i calent. Vaig besar el coll suat, la meua llengua xuplava el líquid humit amb ànsia, fins que el vaig mossegar grosserament. Es va girar cabrejat, m'agarrà amb les dues mans fortes i empotrà el meu cos prim contra la paret. El seu sexe, dur com una pedra, allargat, em va penetrar violentament sense cap problema una, dues, tres, quatre vegades. Però això no era prou per a mi. Hui desitjava morir de dolor i, amb una empenta, el vaig llevar del meu davant. Amb un somriure li vaig oferir el cul, al temps que m'acaronava per a endurir el meu clitoris, ja empalmat.
El cos humà és pràcticament inabastable, només amb les mans és quasibé impossible descobrir tots els racons secrets que ens fan morir de plaer. La llengua de l'Adrià, però, feia molts anys que havia trobat els meus. Amb destresa i precisió la va introduir al forat i la va fer girar. Quan va aconseguir que s'obrira, va clavar el seu dit amb força cap endins i una barreja de plaer i dolor va envair el meu cos, des del cony fins a la punta del peu, i vaig girar el rostre cap a ell perquè m'observara mentres xisclava. Al mateix temps, l'altra mà es dirigí a l'altre forat i tractà d'oprimir amb força el punt G. Li va costar de trobar, com sempre, però ahí estava: gran, rodó, unflat i bategant, desitjant amb desesperació que el pressionara.
Li agradava jugar amb mi i només el va tocar lleument. Ell sabia que estava a punt des de feia estona però encara volia allargar el joc, així que es va endinsar al meu ventre suament, sense pressa. El seu cos musculat m'abraçava i acaronava com ningú ho havia fet mai; els seus llavis, carnosos, em besaven i mossegaven el coll. Vaig notar el seu membre cada vegada més gran i dur, a tocar de les parets de la vagina, que s'agafaven a ell com si fóra l'única manera de sobreviure. La respiració cada vegada més ràpida em va calfar encara més i vaig haver de xisclar. Ara em feia mal i m'agradava. Volia sentir el capoll que tocara el punt G i em vaig col·locar a sobre d'ell, controlant els meus moviments, cada vegada més ràpids, més brutals, més poderosos. Ara jo el dirigia i li vaig clavar una forta bufetada, mentres ell m'estirava els cabells. Les cames ja gairebé no em responien i la gola no podia absorvir els crits que envaïen l'habitació. Fins que una calor intensa que començà al meu cony es va estendre a llambregades per tot el cos, que no podia parar de moure's. Dos, cinc o deu minuts passaren fins que vaig caure sotmesa sobre ell, qui no em va deixar anar. La veritat és que encara necessitava més: el meu sexe vibrava amb força.
De sobte, em va llançar a terra i va clavar el seu penis erecte dins de la meua boca. "Puta! Vull que te la menges tota", va escridassar dolçament. Em delia per tastar el seu semen calent… Vaig hunitejar la punta del membre amb la llengua i la vaig besar mentres els meus dits jugaven amb la pell que la cobria. Semblava un xupa-xups gegant i m'encantava el seu sabor, amarg i dolç, de textura espessa. Vaig passar la llengua de dalt a baix del penis abans d'introduir-lo dins de la boca. Els moviments del cap, primer lents i cada vegada més ràpids, amunt i avall, no em deixaven respirar amb normalitat i vaig començar a suspirar profundament. En eixe moment vaig sentir com s'eixamplava el penis i la punta, que pressionava el començament de la gola, va llançar el semen mentres Adrià bufava i m'acaronava el cap. Amb la boca vaig absorvir tot el que vaig poder, només deixant que una gota lliscara fins al coll, on ell em besà suaument..
Després d'escórrer-se es va adormir com un infant, mentres li acaronava l'esquena i li contava una història a l'oïda. Feia un any que no ens havíem vist i només haviem estat junts eixa nit, que va durar una eternitat. Vaig mirar el mòbil silenciat i vaig veure un missatge de Laia, la meua filla. L'Adrià, extenuat després de tota la nit, havia llançat el coixí a terra i continuava dormint relaxat. Vaig eixir al balcó perquè no em sentira i vaig trucar Laia. "Arribaré a casa d'ací a una hora, tranquil·la que estic bé". En aquell instant començà a ploure. Tot i que no duia la roba al damunt, no tenia fred, m'agradava sentir la pluja sobre el meu cos, així que amb les mans vaig arreplegar l'aigua de pluja i la vaig estendre per la pell morena. Amb la punta del dit resseguia cada centímetre, primer el cabell, després el coll, els muscles, els braços… fins que vaig arribar als pits, vaig abaixar la mà i vaig notar el clítoris encés en flames, dur com una pedra i vaig presionar-lo lleugerament. Un soroll em va sorprendre i, en girar el cap, Adrià em mirava fixament a través de la càmera del seu mòbil. Li encantava fer-me fotos, en qualsevol posició, i grabar-me en vídeo. "Ara no…" Ja no m'agradava el meu cos, feia massa anys que la força de la gravetat m'havia jugat una mala passada.
"M'havia trucat una amiga", vaig mentir descaradament. Feia 20 anys que havia tingut la Laia i mai no li havia contat que teníem una filla. Al cap i a la fi, va ser un error de càlcul meu. En eixe moment vaig pensar a dir-li-ho, però probablement l'Adrià se n'aniria de València una altra vegada. No volia comprometre'l. A més, la Laia ja no era seua, em pertanyia.
- "Quina és la pròxima destinació?", li vaig preguntar amb cara trista, tot i que ja m'havia acostumat a que desapareguera.
- "Probablement Tòquio, però ja saps, no és segur. Per què no vens a visitar-me algun dia?"
- "Potser", vaig dir sense assegurar res. Ens miràrem als ulls i somriguérem.Tots dos sabíem que no hi aniria mai.
- "Me n'he d'anar. Demà agafe un avió a Londres", va suspirar, i em va abraçar.
- "Truca'm quan arribes per a saber que estàs viu", vaig bromejar. Li vaig fer una bes llarg i profund, volia absorvir la seua energia, esgotar-lo perquè em recordara.
- "Of course, my pornoprincess, we'll talk soon!", i va desaparéixer tan ràpidament com havia vingut.
Normalment, quan ell se n'anava, m'agradava restar sola a l'habitació, apujar la música i fumar-me un cigarret mentres sentia el soroll de la seua moto que s'allunyava ràpidament. Però aquell dia vaig sentir por, i enyorança, i dolor. Vaig abandonar el lloc esperitada.


2 de setembre de 2030. València, Agència EFE.
Un avió de la companyia British Airways, amb destinació Londres, ha sofert un accident només eixir de la pista. Les 200 persones que hi viatjaven han mort. Fonts oficials establixen un problema en el motor com a causa de la desgràcia.

Comentaris

l´Autor

LaiaXXX

1 Relats

2 Comentaris

901 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor