Marla

Un relat de: Vesna

Fa poc més de tres anys que publico els meus poemes i relats a www.relatsencatala.com.
Sempre he considerat que tots els autors de la web som com una gran família doncs sempre m'han fet sentir així. Mai m'han faltat bones paraules, ànims i recolzament quan ho he necessitat. Sempre he intentat correspondre aquests bons gestos de la millor manera que he pogut.
Avui em sento trista, fins i tot no he pogut evitar plorar. Avui em falta una companya, una part de mi i de cada un dels meus escrits. No coneixia massa la Marla , només d'haver-la llegit algun cop i d'intercanviar comentaris en el fòrum de la web però com he dit abans , som una família i ens ha deixat un dels membres més estimats.
Puc dir que era una persona molt sensible , ho percebeixo en les seves paraules. Algú molt fàcil d'estimar.
Avui no escriu la Thaïs Frechina. Escriu la Sandra, la persona que s'amaga rere aquest nom i que en aquest moment se sent abatuda i derrotada perquè no pot evitar sentir-se afectada per aquesta pèrdua.
Marla , siguis on siguis et tindré sempre present doncs sempre seràs part de la nostra família.

Comentaris

  • In Memoriam[Ofensiu]
    deòmises | 08-12-2007 | Valoració: 10

    A la memòria, contra l'oblit, a l'amor, contra l'odi, a la sinceritat, contra la hipocresia.

    Bella prosa, sincera.

    Gràcies, d.

  • Sóc nova...[Ofensiu]
    m | 20-08-2007 | Valoració: 10

    i aquest és el segon comentari que m'atreveixo a fer. M'has engrescat quen dius que aquesta web és com una gran família, espero trobar-m'hi a gust i que m'hi acabeu considerant com una més.
    Salutacions

l´Autor

Vesna

165 Relats

329 Comentaris

239333 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
The sea will crowd us with lovers at night
There's nothing like this built today
You'll never see a finer ship
Or receive a better tip in your life