Mals records

Un relat de: esperansat

Dels porros vaig passar a la heroïna i d'aquesta a la coca.
Cada vegada més enganxat i amb més necessitat de diners per comprar la merda tallada una i mil vegades per tallar el mono. I tornem-hi.
Presó per estrebada, robatori amb intimidació... En fi no val la pena que us expliqui el que tots sabeu.
Ara m'he reformat, he sortit del circuit i per prescripció facultativa escric.
No vull tornar a recordar res del món passat. Escriuré del que sigui i amb l'ajut d'un psicòleg que m'ensenya a fer-ho i torna clar el meu llenguatge degenerat d'abans.
No vull que em valoreu. Seria valorar a la persona que m'ajuda i no és just.
No cerco ser un gran escriptor però sí que em comenteu el que escric, amb faltes o errors gramaticals ja que la meva guia és castellana parlant integrada a la cultura catalana amb deficiències. Perdoneu-me. Perdoneu-nos. Ens fareu un gran favor.


Comentaris

  • I tant![Ofensiu]
    JOANPG | 07-02-2009 | Valoració: 10

    Mai es pot tencar una porta a una persona que vol refer la seva vida. Jo he conegut molts drogaadictes que, per desgràcia ja no podràn refer-la. He estat Farmacèutic en un barri que n'era ple i vaig patir els típics atracaments, amenaças, etc que tu deus coneixer millor que jo. Tens unes mans amiges amb mí ja que és un esforç titànic i pel que veig te'n vas sortint.
    Si el puc ajudar, ja ho saps on soc.

l´Autor

esperansat

2 Relats

2 Comentaris

1620 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Un exdrogadicte també té dret a escriure.
Doneu-me una oprtunitat.

Últims relats de l'autor