Magradaria ésser

Un relat de: lluneta28

M'agradaria ésser la nena dels teus somnis perqué així per un moment pensaries en mi...

M'agradaria ésser xocolata calenta per desferme en els teus llavis...

M'agradaria ésser perfecta nomes per tu perqué m'estimessis...

Perqué si alguna cosa sócc segur és la nena que més t'estimara i mai t'oblidara...t'estimo...

Comentaris

  • uoles guapa![Ofensiu]
    foster | 10-02-2007

    Mira, t'anava a dir que són quatre frases delicioses que ens deixen amb bon gust de boca i amb ganes de més...i, de sobte, veig com ho podries amplificar per satifer-nos...
    Cada part l'amplies, n'explicites, escrius i descrius bàsicament i quasi exclusiva el que diu l'enunciat, no massa més enlla, no cal...I, com a desenllaç, deixes la frase-paràgraf final tal qual està, aquí sense afegir-hi més detalls, sense tancar portes de significat...

    D'altra banda, són pocs mots els que conformen el teu relat, però així ràpid diria que sense faltes importants i bona puntuació...Caldrà seguir-te de prop (t'he trobat comentant el del Maurici i he sentit curiositat...hehe)...

    En fi, benvinguda a la família...passa't pel fòrum i et presentes "en societat"...hias...

    una abraçada,
    foster

l´Autor

lluneta28

3 Relats

5 Comentaris

3749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99